Τραγωδία στην Πάτρα: Νεκρή η έγκυος που έχασε το έμβρυο ύστερα από τριπλή ανακοπή

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ανείπωτη τραγωδία συντελέστηκε στην Πάτρα με μια έγκυο γυναίκα, στον 8ο μήνα, να παθαίνει τριπλή ανακοπή και να διακομίζεται εκτάκτως στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πάτρας.

Οι γιατροί προχώρησαν σε επέμβαση για να πάρουν το παιδί, το οποίο ωστόσο όπως διαπιστώθηκε ήταν ήδη νεκρό.

Στη συνέχεια και παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η γυναίκα, που είχε διασωληνωθεί και είχε εισαχθεί στη ΜΕΘ, τελικά υπέκυψε.

Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα Tempo24, η άτυχη γυναίκα, Κατερίνα Μαλλιώτη, είχε μία κόρη 8 ετών.

ieidiseis