Το ΠΑΣΟΚ σε συνεχή αποσύνθεση – Αποχωρούν άλλα δύο στελέχη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Μετά τον Σωκράτη Ξυνίδη, η Χαριλάου Τρικούπη είδε και άλλα δύο στελέχη που είχαν αναλάβει ρόλους τα τελευταία δύο χρόνια, να αποχωρούν από το ΠΑΣΟΚ.

Πρόκειται για την Μαριζέτα Αντωνοπούλου, που στις ευρωεκλογές του 2024 κατέβηκε ως υποψήφια του ΠΑΣΟΚ και για τον Δημήτρη Μελίδη που διετέλεσε Τομεάρχης Θεσμών.