ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΤΗΝ Κ.Ο.: ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΝΔ «ΒΡΑΖΕΙ» – ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΣΟΟΥ ΚΑΙ Η ΟΡΓΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η εισήγηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα (7/5/2026) επιβεβαίωσε την πλήρη αποσύνδεση του Μαξίμου από την πραγματικότητα της βάσης. Την ώρα που 50 βουλευτές είναι έτοιμοι να θέσουν θέμα επιβίωσης, ο Πρωθυπουργός επέλεξε να μιλήσει για τη Συνταγματική Αναθεώρηση και την Ελλάδα του μέλλοντος.

Το «Ευαγγέλιο» του Αποπροσανατολισμού

Σύμφωνα με την εισήγησή του, ο Πρωθυπουργός «πουλάει» ένα όραμα για την επόμενη δεκαετία, την ώρα που η παράταξη δεν ξέρει αν θα βγάλει την επόμενη εβδομάδα χωρίς νέο ρήγμα.

Η Τακτική: Μίλησε για τα 30 άρθρα του Συντάγματος, την ψηφιοποίηση και το «επιτελικό κράτος 2.0».

Η Παράλειψη: Ούτε λέξη για την ταμπέλα της «συγκάλυψης» στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ούτε κουβέντα για την απομόνωση των βουλευτών της περιφέρειας από τους εξωκοινοβουλευτικούς «αστέρες» του Μαξίμου.

«Τα δικά του λέει»… και η Κ.Ο. περιμένει

Το κλίμα μέσα στην αίθουσα, παρά τα χειροκροτήματα της πρώτης σειράς, είναι παγωμένο. Οι βουλευτές ακούνε για «τεχνητή νοημοσύνη» και σκέφτονται την «τεχνητή ηρεμία» που προσπαθεί να επιβάλει ο Πρόεδρος.

Είναι ηρωικό να μιλάς για τη χώρα του 2030, όταν δεν μπορείς να πείσεις τον Νίκο Δένδια να καθίσει στο έδρανο δίπλα σου σε μια κρίσιμη συνεδρίαση.

Το «Ραντεβού» που δεν αποφεύχθηκε

Ο Μητσοτάκης τελείωσε την εισήγησή του και τώρα αρχίζει η πραγματική συνεδρίαση. Τώρα θα πάρουν τον λόγο οι «αντάρτες». Τώρα θα φανεί αν το παραμύθι της Συνταγματικής Αναθεώρησης μπορεί να χορτάσει την πείνα της βάσης για δικαιοσύνη, διαφάνεια και σεβασμό στην κομματική ιεραρχία.