Με στρατιωτική… συνοδεία η μεταγωγή της μαφίας του ΟΠΕΚΕΠΕ: 23 οχήματα από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Σήμερα οι 34 από τους 37 συλληφθέντες για τη μαφία του ΟΠΕΚΕΠΕ θα παρουσιαστούν ενώπιον της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας. Η μεταγωγή τους από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα ξεκίνησε λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα και έγινε με 23 οχήματα της αστυνομίας, συνοδευόμενα από περιπολικά.

Ανάμεσά τους βρίσκονται 21 άτομα από Θεσσαλονίκη, 11 από Πέλλα και 2 από Γιάννενα, συμπεριλαμβανομένου του 38χρονου από τα Γιαννιτσά, που θεωρείται ο αρχηγός της οργάνωσης.

Για τη μεταφορά των διαβιβαστικών και των αποδεικτικών στοιχείων επιστρατεύτηκε βαν, ενώ η επιχείρηση απαιτούσε μεγάλη οργάνωση και συνοδεία, δείχνοντας τη σοβαρότητα της υπόθεσης.