ΤΕΣΤ «ΤΡΕΛΑΣ» ΚΑΙ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ: Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Αν νομίζατε ότι τα έχετε δει όλα σε αυτή τη χώρα, ο Τάσος Δημοσχάκης ήρθε να σας διαψεύσει πανηγυρικά. Σε μια κίνηση που θα ζήλευε ακόμα και ο Όργουελ, ο βουλευτής πρότεινε να περνάνε οι υποψήφιοι βουλευτές από «ψυχοκοινωνικά τεστ» πριν τους επιτραπεί να ζητήσουν την ψήφο μας.


Ναι, καλά διαβάσατε. Πριν πάει ο υποψήφιος στην κάλπη, θα πρέπει πρώτα να πάρει το «πράσινο φως» από μια επιτροπή ειδικών. Προσεχώς, δηλαδή, αντί για φυλλάδια με προεκλογικές δεσμεύσεις, οι υποψήφιοι θα κυκλοφορούν με τις διαγνώσεις και τα… εγκεφαλογραφήματα ανά χείρας!

Για γέλια: Το «Survivor» της πολιτικής

Η εικόνα και μόνο είναι για γέλια: Φανταστείτε τους υποψήφιους να ξαπλώνουν στο ντιβάνι του ψυχιάτρου και να απαντούν σε ερωτήσεις τύπου «τι βλέπετε σε αυτή τη μελάνη;» για να διαπιστωθεί αν κάνουν για τα έδρανα της Βουλής. Ποιος θα ορίζει το «φυσιολογικό»; Μήπως θα τους βάζουν και σε τεστ κοπώσεως για να δούμε αν αντέχουν το ξύλο στα τηλεοπτικά παράθυρα; Αν είναι έτσι, να τους βάλουμε να περνάνε και από στίβο μάχης, να γίνει η προεκλογική περίοδος το απόλυτο reality!

Και για κλάματα: Ο «ιατρικός ολοκληρωτισμός» προ των πυλών

Πίσω όμως από το φαιδρό της υπόθεσης, κρύβεται κάτι που είναι για κλάματα. Η πρόταση αυτή δεν είναι τίποτα λιγότερο από την απόλυτη υποτίμηση της νοημοσύνης του Έλληνα πολίτη. Στη Δημοκρατία, το μόνο «τεστ» που μετράει είναι η κάλπη. Οτιδήποτε άλλο είναι μια επικίνδυνη ολίσθηση προς έναν ιδιότυπο ολοκληρωτισμό, όπου μια ελίτ «ειδικών» θα αποφασίζει ποιος δικαιούται να μιλάει και ποιος όχι.

Θέλουν να μετατρέψουν τη Βουλή σε ένα αποστειρωμένο κλαμπ «πιστοποιημένων» εκλεκτών, πετώντας στα σκουπίδια τη λαϊκή βούληση. Με το πρόσχημα της «ψυχικής υγείας», θα μπορούν αύριο να κόβουν οποιονδήποτε είναι λίγο πιο «ζωηρός», λίγο πιο αντιδραστικός ή απλώς… ενοχλητικός για το σύστημα.

Η ταφόπλακα της ελεύθερης επιλογής

Όταν προτείνεις παράλληλα και αύξηση του ορίου εισόδου στο 6% και κατάργηση της κρατικής χρηματοδότησης (για να μένουν μόνο οι πλούσιοι και οι «κολλητοί»), το μήνυμα είναι σαφές: Θέλουν μια Δημοκρατία-μακέτα.

Κύριοι, αφήστε τα τεστ και τις γνωματεύσεις. Η Δημοκρατία δεν χρειάζεται ψυχιάτρους, χρειάζεται ελευθερία. Το να αποφασίζει ο λαός ποιος τον εκπροσωπεί είναι δικαίωμα ιερό, όχι ιατρικό περιστατικό. Εκτός αν το επόμενο βήμα είναι να περνάνε από ψυχοτεχνικά τεστ και οι ψηφοφόροι για να δουν αν είναι «ικανοί» να ψηφίσουν…