«Σκελετωμένοι» στην πρώτη γραμμή: Η σοκαριστική αποκάλυψη για την πείνα των Ουκρανών στρατιωτών!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ένα κύμα οργής ξέσπασε στην Ουκρανία μετά τη δημοσιοποίηση συγκλονιστικών φωτογραφιών που απεικονίζουν μια ομάδα στρατιωτών σε κατάσταση ακραίου υποσιτισμού, παρατημένων ουσιαστικά στην τύχη τους στην πρώτη γραμμή του μετώπου. Οι εικόνες, που ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Αναστασία Σίλτσουκ, σύζυγος ενός εκ των μαχητών, προκάλεσαν την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Άμυνας, οδηγώντας στην αποπομπή του ανώτατου διοικητή που έφερε την ευθύνη για τον εφοδιασμό των μονάδων.

Οι άνδρες, που υπερασπίζονταν για οκτώ ολόκληρους μήνες έναν απομονωμένο θύλακα κοντά στην πόλη Κουπιάνσκ, βρίσκονταν σε κατάσταση απόλυτης απόγνωσης. Όπως καταγγέλλεται, το βάρος τους είχε μειωθεί δραματικά –από τα 80-90 κιλά στα 50, ενώ οι συνθήκες επιβίωσης ήταν απάνθρωπες, με τους στρατιώτες να αναγκάζονται να καταναλώνουν νερό της βροχής και λιωμένο χιόνι για να επιβιώσουν. Η Σίλτσουκ περιέγραψε με συγκλονιστικό τρόπο τις εκκλήσεις του συζύγου της μέσω ασυρμάτου, αποκαλύπτοντας ότι είχαν μείνει ακόμα και 17 ημέρες χωρίς τροφή, ενώ οι εκκλήσεις τους για βοήθεια φαίνεται να έπεφταν στο κενό ή να αγνοούνταν συστηματικά.

Η ταξιαρχία παραδέχτηκε το πρόβλημα, εξηγώντας ότι η εγγύτητα με τις εχθρικές γραμμές καθιστούσε τον εφοδιασμό –που γινόταν αποκλειστικά μέσω drones– έναν «εφιάλτη» logistics, καθώς οι ρωσικές δυνάμεις στόχευαν συστηματικά τις προμήθειες τροφίμων, καυσίμων και πυρομαχικών. Ωστόσο, μετά τον μεγάλο θόρυβο που προκλήθηκε από τις αποκαλύψεις, η κατάσταση δείχνει να αλλάζει άρδην. Ένας νέος διοικητής ανέλαβε ήδη καθήκοντα, ενώ το Γενικό Επιτελείο ξεκίνησε επίσημη έρευνα, διαβεβαιώνοντας ότι έχουν ήδη αποσταλεί νέες προμήθειες τροφίμων. Παράλληλα, δρομολογείται η άμεση εκκένωση των μαχητών για ιατρική περίθαλψη, καθώς οι ίδιοι βρίσκονται πλέον σε μια φάση σταδιακής ανάρρωσης, έχοντας αφήσει πίσω τους τον άμεσο κίνδυνο της λιμοκτονίας.