Ειδικότερα, από τα 103.466 καινούργια αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ελλάδα την προηγούμενη χρονιά, τα 33.974, δηλαδή 1 στα 3, ανήκαν σε μάρκες του VW Group, του BMW Group και της Daimler, αλλά και στην Opel, που μπορεί μεν να έχει πωληθεί στην γαλλική PSA, όμως ακόμη θεωρείται γερμανικών συμφερόντων μιας και τα κύρια εργοστάσιά της-κεντρικά παραμένουν στη Γερμανία.
Μετά τους Γερμανούς, οι Ιάπωνες εκπροσωπούμενοι από την Toyota, τη Nissan, τη Honda, τη Mitsubishi (ανήκει κατά 1/3 στη Nissan), τη Lexus και τη Subaru, κατέγραψαν 26.656 πωλήσεις, ενώ οι Γάλλοι με τις μάρκες της PSA (Peugeot, Citroen) και της Renault (Renault, Dacia), σημείωσαν 19.275 πωλήσεις.
Ανεβασμένοι ήταν το 2018 οι Κορεάτες των Hyundai, Kia και SsangYong με 8.582 αυτοκίνητα, ενώ ο Ιταλοαμερικάνικος Όμιλος FCA (Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Abarth) σημείωσε 8.799 πωλήσεις.
Στις υπόλοιπες χώρες, η αμερικάνικη Ford είχε 4.174 (+από 2 ταξινομήσεις οι Chevrolet και Mazda), η σουηδική Volvo 1.695 πωλήσεις και οι Βρετανοί της Jaguar Land Rover 305 πωλήσεις (+1 Aston Martin).