Τραγωδία στο Ηράκλειο: Βρέθηκε νεκρή στα κρατητήρια η 34χρονη που είχε πετάξει το μωρό της στα σκουπίδια

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ένα απροσδόκητο και τραγικό επίλογο έλαβε η δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο τον Μάιο του 2025, καθώς η 34χρονη μητέρα που είχε εγκαταλείψει το νεογέννητο βρέφος της σε κάδο απορριμμάτων στο Ηράκλειο, βρέθηκε νεκρή το πρωί της Κυριακής 21 Ιουνίου 2026. Η γυναίκα είχε μεταφερθεί με δικαστική μεταγωγή στα κρατητήρια του Αστυνομικού Μεγάρου Ηρακλείου, καθώς τις επόμενες ημέρες επρόκειτο να ξεκινήσει η εκδίκαση της υπόθεσής της. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η 34χρονη κοιμήθηκε κανονικά το προηγούμενο βράδυ χωρίς να αναφέρει κάποιο σύμπτωμα ή αδιαθεσία, ωστόσο το πρωί δεν ξύπνησε, και οι αστυνομικοί που επιχείρησαν να την εγείρουν διαπίστωσαν ότι είχε ήδη αποβιώσει.

Οι διωκτικές αρχές αντιμετωπίζουν το συμβάν ως αιφνίδιο θάνατο, ενώ έχει ήδη διαταχθεί η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής από ιατροδικαστή προκειμένου να προσδιοριστούν με ακρίβεια τα παθολογικά ή άλλα αίτια που οδήγησαν στην απώλεια της ζωής της. Από την πλευρά της υπεράσπισης, ο δικηγόρος της εκλιπούσας, Γιώργος Καρούτσος, επεσήμανε ότι η πελάτισσά του έπασχε από βαριάς μορφής σχιζοφρένεια και είχε χαμηλό δείκτη νοημοσύνης που κυμαίνονταν μεταξύ 48 και 50. Για τον λόγο αυτό, είχε υποβληθεί επανειλημμένα αίτημα να μεταφερθεί και να κρατηθεί στο ειδικό Ψυχιατρείο των φυλακών της Θήβας αντί για τις τυπικές φυλακές Κορυδαλλού, με τον ίδιο να υποστηρίζει ότι η παραμονή της σε κοινά σωφρονιστικά καταστήματα επιβάρυνε ανεπανόρθωτα την εύθραυστη κατάσταση της υγείας της.