Τι θα περιλαμβάνει όμως το πρώτο ελληνικό Food Hall; Όπως σημείωσε ο επικεφαλής του επενδυτικού σχήματος στα 11.000 τμ του Αρσακείου Μεγάρου θα δημιουργηθεί ένας προορισμός που θα συνδυάζει στοιχεία από επιτυχημένες προσπάθειες στο εξωτερικό. Περίπου το 30% των χώρων θα λειτουργεί η ίδια η Legendary Food για πώληση προϊόντων αλλά και εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τα υπόλοιπα καταστήματα θα μισθωθούν σε εταιρείες αλλά και παραγωγούς που θα προάγουν την ελληνική μεσογειακή διατροφή.
Την αρχική ομάδα της Legendary Food πέρα από τον κ. Κεφαλογιάννη συμπληρώνουν ο «γκουρού του μάρκετινγκ» Πίτερ Οικονομίδης και δύο πρώην τραπεζικοί, ο Βαγγέλης Κοντζιάς και ο Παναγιώτης Τριανταφυλλόπουλος. Ωστόσο, σύντομα η εταιρεία θα αποκτήσει και άλλους μετόχους καθώς το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 3,5 εκατ. ευρώ με τη συμμετοχή ιδιωτών επενδυτών.
Τα επόμενα βήματα
Η Legendary Food μίσθωσε τους χώρους του Αρσακείου Μεγάρου από την Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία για 37 χρόνια, έναντι 1,2 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Η επένδυση αναμένεται να φθάσει τα 12 εκατ. ευρώ με την εταιρεία αυτή την περίοδο να ολοκληρώνει τη διαδικασία επιλογής αρχιτεκτονικού γραφείου που θα αναλάβει τον σχεδιασμό του εμπορικού κέντρου. Μέσα στον επόμενο μήνα θα ανακοινωθεί και η ονομασία που θα φέρει το «Food Hall», αλλά και το λογότυπο.
Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Legendary Foods κ. Κεφαλογιάννης στον σύγχρονο γαστρονομικό κόμβο, εκτός από εστιατόρια και εμπορικά καταστήματα που θα φιλοξενούν γνωστές ελληνικές εταιρείες αλλά και μικρούς Έλληνες παραγωγούς, θα πραγματοποιούνται και εκπαιδευτικές-πολιτιστικές δράσεις, όπως είναι εργαστήρια για τη γευσιγνωσία ελαιόλαδου και κρασιού, μαθήματα από καταξιωμένους σεφ σε μικρά παιδιά και θεματικοί διάλογοι-ανοιχτές συζητήσεις γύρω από την ελληνική διατροφή.
Μετά την ριζική ανακαίνιση του Αρσακείου Μεγάρου, η οποία βάσει αδειοδοτήσεων αναμένεται να υλοποιηθεί εντός 20 μηνών, θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση του επιχειρηματικού σχεδίου με στόχο την επέκταση του πολυχώρου μέσω franchise σε μεγάλες πόλεις, όπως είναι η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο. Για να υποστηριχθεί η επέκταση, ένα fund (Agrofund) θα επενδύσει στην πρωτογενή παραγωγή με σκοπό να δημιουργηθούν ομάδες παραγωγών που θα χρησιμοποιηθούν βέλτιστες πρακτικές.
insider.gr