Πέμπτη , 28 Μαρτίου 2024

Τηλεθέαση: Απανωτά τα “τσιμπήματα” από τις Άγριες Μέλισσες – Τι έκαναν Big Brother και Bachelor….

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen στην τηλεθέαση.

Γι’ ακόμα ένα βράδυ οι Άγριες Μέλισσες “τσίμπησαν” όποιον προσπάθησε να πάρει μεγάλο κομμάτι στην πίτα της τηλεθέασης. Η επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 συνεχίζει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και όπως ήταν φυσιολογικό, το βράδυ της Παρασκευής 9 Οκτωβρίου ήταν ο απόλυτος άρχοντας στην τηλεθέαση.

Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο 24,5% στο δυναμικό κοινό, ενώ στο γενικό σύνολο το ποσοστό έφτασε στο 28,8%.

Το Big Brother είχε μέσο όρο 14,7% στο δυναμικό και 13,8% στο γενικό, ενώ το Bachelor είχε 12,9% και 11,3% αντίστοιχα.

Πρεμιέρα το βράδυ της Παρασκευής έκανε και η Αγγελική Νικολούλη, με το Φως στο Τούνελ να σημειώνει 13,7% στο δυναμικό και 15,7% στο γενικό.

Οι μουσικές βραδιές επέστρεψαν ξανά από χθες στο Mega, με τον Γιάννη Πλούταρχο να κάνει ποδαρικό, ωστόσο, η τηλεθέαση κυμάνθηκε στο 9,9% στο δυναμικό και 10,6% στο γενικό.

Η τηλεθέαση αναλυτικά…
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγριες Μέλισσες – 24,5%

Big Brother – 14,7%

Φως στο Τούνελ – 13,7%

Το Καφέ της Χαράς – 13,7%

Bachelor – 12,9%

Χιούστον – 12,4%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 10,3%

Στο σπίτι με το Mega – 9,9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 28,8%

Φως στο Τούνελ – 15,7%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 14,5%

Το Καφέ της Χαράς – 14,4%

Big Brother – 13,8%

Χιούστον – 12,1%

Bachelor – 11,3%

Στο σπίτι με το Mega – 10,6%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

 

zappit

Shares