Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις για ηλεκτρονικές απάτες – Πάνω από 8.000 ευρώ η «λεία» τους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Μετά από έρευνες της Αστυνομίας στην Θεσσαλονίκη, ταυτοποιήθηκαν 11 άτομα για ηλεκτρονικές απάτες με όφελος περίπου 8.000 ευρώ. Οι δράστες, το χρονικό διάστημα Μαΐου 2023 – Απριλίου 2024, απέσπασαν, κατά περίπτωση, από πέντε άτομα το συνολικό χρηματικό ποσό των 8.200 ευρώ περίπου.

Οι σχηματισθείσες δικογραφίες θα υποβληθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.