ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΤΟ 2027…

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ετοιμαστείτε για τη μεγαλύτερη νομιμοφανή υφαρπαγή της δεκαετίας.

Το Voicenews.gr φέρνει στο φως τη στυγνή αλήθεια που κρύβουν επιμελώς τα συστημικά μέσα ενημέρωσης πίσω από παχιά λόγια και στημένα ρεπορτάζ για δήθεν γενναιόδωρα πακέτα παροχών. Η αλήθεια είναι μία και είναι γροθιά στο στομάχι. Ακόμα και τις προεκλογικές χρονιές το σύστημα βάζει ξεδιάντροπα το χέρι στην τσέπη των απόμαχων της εργασίας, τους συνταξιούχους, συνεχίζοντας μια ανελέητη και μεθοδευμένη υφαρπαγή που κρατάει 18 ολόκληρα χρόνια.

ΓΕΜΑΤΟ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ!

Δεν πρόκειται για λάθος αλλά για ένα καλοστημένο σχέδιο που εκτελείται βήμα προς βήμα.

Από το 2010 έως το 2016 ο ελληνικός λαός βίωσε βάρβαρες ονομαστικές μειώσεις και περικοπές αποδοχών σε κύριες και επικουρικές συντάξεις. Από το 2016 έως το 2021 το κατεστημένο επέβαλε μηδενικές αυξήσεις αφήνοντας τα εισοδήματα να σαπίζουν στον πάγο. Από το 2022 και μετά ενορχηστρώθηκε το νέο μεγάλο κόλπο. Μας μιλούν για αυξήσεις αλλά μιλάμε για ψίχουλα που παραμένουν πολύ κάτω από τον πληθωρισμό. Την ίδια στιγμή διατηρούν το πάγωμα στις επικουρικές και εξαιρούν όσους έχουν την περίφημη προσωπική διαφορά προκειμένου να μην πάρουν ούτε μισό ευρώ.

Η Ταχυδακτυλουργία του 2027 και η Κοροϊδία της Εφορίας

Η κοροϊδία ξεπερνάει κάθε προηγούμενο! Δισεκατομμύρια που ρέουν στους ισολογισμούς των μεγάλων ενεργειακών ομίλων και των τραπεζών και οι γονείς και οι παππούδες μας καταδικάζονται σε περαιτέρω φτώχεια.

Για το 2027 σχεδιάζουν να πετάξουν ένα ξεροκόμματο της τάξης του 2,6%  όταν ο επίσημος πληθωρισμός υπολογίζεται ήδη πάνω από το 3,2% και με τάσεις ανόδου. Και όλοι ξέρουμε πολύ καλά πως ο πραγματικός πληθωρισμός στο ράφι των σούπερ μάρκετ στα ενοίκια και στους λογαριασμούς του ρεύματος τρέχει με διψήφια νούμερα κατασπαράζοντας τη σύνταξη από τις πρώτες 10 μέρες του μήνα.

τι γίνεται με την εφορία;  Οι εγκέφαλοι των υπουργείων αρνούνται πεισματικά να αναπροσαρμόσουν τη φορολογική κλίμακα με βάση τον πληθωρισμό. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Σημαίνει ότι το κράτος σου δίνει με το ένα χέρι και σου παίρνει τα διπλάσια με το άλλο.

Δείτε το παράδειγμα.

Ένας συνταξιούχος με 1.000 ευρώ μηνιαίες αποδοχές πληρώνει σήμερα φόρο 523 ευρώ το χρόνο.

Με τη δήθεν αύξηση του 2,6% από το νέο έτος θα πρέπει να λαμβάνει 312 ευρώ παραπάνω ετησίως.

Αντί όμως να βάλει αυτά τα χρήματα στην τσέπη του για να πληρώσει το ακριβό ρεύμα η εφορία θα τον χτυπήσει αλύπητα ζητώντας του 592 ευρώ φόρο δηλαδή 70 ευρώ επιπλέον καπέλο σε σχέση με πέρυσι. Η πραγματική καθαρή αύξηση κατρακυλάει στο 2% την ώρα που η ακρίβεια αγγίζει τον ουρανό. Αυτό δεν λέγεται κοινωνική πολιτική αλλά νόμιμη ληστεία.

Στον Καιάδα οι Επικουρικές και η ΕΑΣ

Την ίδια στιγμή 1,3 εκατομμύρια συνταξιούχοι που λαμβάνουν επικουρική σύνταξη μπαίνουν οριστικά στον πάγο χωρίς να δουν απολύτως καμία αναπροσαρμογή. Τους έχουν ξεγράψει. Είναι οι παράπλευρες απώλειες ενός συστήματος που το μόνο που ξέρει να κάνει με θρησκευτική ευλάβεια είναι να διατηρεί την Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων. Μια ανήθικη κράτηση που λειτουργεί σαν μια άγρια δεύτερη φορολογία στραγγαλίζοντας τον ασφαλισμένο που μάτωσε δεκαετίες ολόκληρες καταβάλλοντας υπέρογκες εισφορές για να έχει αξιοπρεπή γηρατειά.

 Ακόμα και οι σκληροί Ευρωπαίοι τεχνοκράτες επιτρέπουν αυξήσεις στις κρατικές δαπάνες έως το όριο του 3,7% προκειμένου να ελεγχθεί το έλλειμμα. Γιατί η κυβέρνηση δεν φτάνει καν αυτό το επιτρεπόμενο ευρωπαϊκό όριο και περιορίζεται στο 2,6%; Πού πάνε αυτά τα λεφτά; Ποιος καρπώνεται τον νέο πλούτο και την ανάπτυξη του ΑΕΠ για την οποία κομπάζουν μέρα νύχτα;

Οι συνταξιούχοι θα έπρεπε να απολαμβάνουν το μέρισμα αυτής της πολυδιαφημισμένης ανάπτυξης. Αντίθετα τους αντιμετωπίζουν ως λογιστικά βάρη.