Τετραήμερο 25ης Μαρτίου: Συνεχίζεται η μαζική έξοδος των εκδρομέων – Αδειάζει η Αθήνα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Κατά κύματα αναχωρούν οι εκδρομείς από την πρωτεύουσα με προορισμό τα νησιά και την επαρχία, εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό και το τετραήμερο της 25ης Μαρτίου.

Δεκάδες χιλιάδες πολίτες έχουν διασχίσει από χθες τα διόδια της Ελευσίνας αλλά και των Αθηνών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας από τα διόδια της Ελευσίνας έχουν διέλθει 38.571 ΙΧ αυτοκίνητα ενώ από τα διόδια Αθηνών έχουν διέλθει 33.976 αυτοκίνητα.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της μαζικής εξόδου των εκδρομέων, η Τροχαία θα διενεργεί ελέγχους σε λιμάνια, αεροδρόμια, σταθμούς υπεραστικών λεωφορείων, καθώς και σε σιδηροδρομικούς σταθμούς.

Πηγή: newsbomb.gr