Τρίτη , 16 Απριλίου 2024
Τελευταία Νέα

Τέμπη: «Καρφώνει» τους συνάδελφους του που έφυγαν νωρίς – Όλη η απολογία του σταθμάρχη

Τέμπη: «Καρφώνει» τους συνάδελφους του που έφυγαν νωρίς – Όλη η απολογία του σταθμάρχη


Τέμπη: Ο σταθμάρχης της Λάρισας στην κατάθεσή του, περιέγραψε με λεπτομέρειες τα όσα συνέβησαν από την αρχή της βάρδιάς του εκείνο το τραγικό βράδυ. Όλα ξεκίνησαν από την βλάβη στο Παλαιοφάρσαλο.

«Η έναρξη της βάρδιας μου ήταν στις 22:00. Στις 21:15 με 21:20 δέχτηκα τηλεφώνημα από τον συνάδελφό μου ο οποίος υπηρετούσε στον σταθμό Παλαιοφαρσάλων ότι είχαν πέσει ηλεκτροφόρα καλώδια στο ρεύμα ανόδου και για τον λόγο αυτό η κυκλοφορία μέχρι τον σταθμό της Λάρισας θα έπρεπε να γίνει σε μονή γραμμή και συγκεκριμένα στην γραμμή καθόδου.

Όταν πήγα στις 21:20 στον σταθμό, στην γραμμή ανόδου ήταν η αμαξοστοιχία 56. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία έφυγε στις 21:50 κανονικά για Θεσσαλονίκη από την γραμμή ανόδου».

Όσα τρένα λοιπόν, έφταναν πλέον στον σταθμό της Λάρισας από το Παλαιοφάρσαλο, έμπαιναν αρχικά ανάποδα στην γραμμή καθόδου και εν συνεχεία ο σταθμάρχης γυρνώντας τα αντίστοιχα κλειδιά, έβαζε τους συρμούς στο ρεύμα ανόδου.

Πέντε λεπτά μετά, στις 21:25 φτάνει στον σταθμό αμαξοστοιχία, η οποία έχει βλάβη και όπως ισχυρίζεται στη συνέχεια της κατάθεσής του ο σταθμάρχης, δημιουργούσε πρόβλημα στις ενδείξεις του.

Ακολουθούν και άλλοι συρμοί από και προς το σταθμό της Λάρισας. Συνολικά επτά από τις 22:00 έως τις 23:00 το βράδυ. Στις 22:25, ο σταθμάρχης μένει μόνος και δέκα λεπτά μετά, υποδέχεται άλλον ένα συρμό.

«Στις 22:35 η αμαξοστοιχία 2597, προαστιακός από Θεσσαλονίκη για Λάρισα, κινήθηκε κανονικά προς τον σταθμό της Λάρισας στην γραμμή καθόδου. Για να εισέλθει και να μπει στην γραμμή προαστιακού όπως έπρεπε, γύρισα τα κλειδιά 118 και 117 στη διαγώνιο.

Στη συνέχεια, ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας με ενημέρωσε ότι τα κλειδιά 115 και 116 ήταν σε παρακαμπτήριο. Η ένδειξη που είχα εγώ στον πίνακα για αυτά ήταν ότι τα κλειδιά ήταν στην ευθεία. Τότε του είπα να κάνει πίσω για να διευθετήσω τα κλειδιά».

Είναι μία ένδειξη στον πίνακα ελέγχου, την οποία ισχυρίζεται ότι είχε διαπιστώσει και την προηγούμενη ημέρα. Ό,τι έκανε λοιπόν, μία ημέρα πριν, το επανέλαβε και αυτήν τη φορά.

«Γύρισα δυο φορές στον πίνακα και τα κλειδιά επανήλθαν σε ευθεία γραμμή και η αμαξοστοιχία μπήκε κανονικά στην γραμμή του προαστιακού. Αφού μπήκε η 2597 στη θέση της, γύρισα στην ευθεία τα κλειδιά 117 και 118 για να ‘ναι έτοιμα για τις αμαξοστοιχίες 62, την εμπορική αμαξοστοιχία 63503 και την 1564 που αναμενόταν να έρθουν στο σταθμό.

Ο πίνακας μου έδειχνε ότι τα κλειδιά έχουν κλειδώσει και έχουν μπει στην ευθεία, το φως από τις λυχνίες ήταν λευκό. Έδωσα εντολή στον κλειδούχο να πάει στο κλειδί 101 Α και Β και να απασφαλίσει χειροκίνητα τις αρπάγες και να τα γυρίσει στη διαγώνιο».

 

newsbomb.gr

Shares