Και ακόμα κάποιοι τρώνε κουτόχορτο περί καλής γειτνίασης με το κρατίδιο των Σκοπίων, όταν ο γείτονας συνεχίζει να προκαλεί με την γνωστή ιμπεριαλιστική προπαγάνδα.
Η προπαγάνδα των Σκοπίων διευρύνεται σε όλους τους κλάδους της καθημερινότητας, κι όχι μόνο στη πολιτική: Σε εκπομπές, σε μπαράζ, σε συνέδρια, από πόρτα σε πόρτα για προσηλυτισμό, την μαγειρική, τα βιβλία..
Η ψυχαγωγία και ο αθλητισμός δεν αποτελεί την εξαίρεση σε αυτό.
Με αποκλειστικό πλάνο, το Voicenews αποκαλύπτει ακόμα ένα σκάνδαλο, όπου γυναίκες μέλη ομάδας καλαθοσφαίρισης φορούσαν μπλουζάκια που έγραφαν ΜΟΝΟ το όνομα “MACEDONIA” (Μακεδονία)!
Και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να το δει ο υπόλοιπος ξένος κόσμος και σταδιακά να αρχίσει να “τσιμπάει” το παραμύθι των Σκοπιανών, ότι είναι δήθεν απόγονοι του Μ. Αλεξάνδρου και πως έχουν “δικαίωμα” να διεκδικήσουν την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, στο όνομα της αυτοδιάθεσης.
Το συμβάν έγινε, σύμφωνα με πληροφορίες, στο ξενοδοχείο capsis.
Το σκεπτικό του “καταπιεζόμενου” είναι ένα δυνατό εργαλείο για να περάσει μια προπαγάνδα. “Χτυπά” εκ των προτέρων στο συναίσθημα του ανθρώπου. Ο πομπός αντιλαμβάνεται (ή πλανάται) ότι υπάρχει δήθεν ξεχωριστό έθνος ως “Μακεδονία” και πως είναι καταπιεσμένο από την “κακιά Ελλάδα”, που περιέχει τα εδάφη “της”. Τα logo με το όνομα “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” μπορούν να το αντιληφθούν και ως μέσο διαμαρτυρίας από τους παίκτες και χωρίς φιλτράρισμα να πέσουν σε αυτό το συναισθηματικό “τρυπάκι”.
Το μόνο μέσο αντιμετώπισης της προπαγάνδας είναι η λογική. Όποιος γνωρίζει την ιστορική πραγματικότητα ή έστω κάνει έρευνα προτού κρίνει, χτίζει ανοσία ως προς τέτοιους φθηνούς συναισθηματισμούς. Με παρόμοια μέσα η Σοβιετική Ένωση προωθούσε τα δικά της προς την Δύση…