Σοβαρή δηλητηρίαση: Ζευγάρι στο ΑΧΕΠΑ με οξεία ηπατική ανεπάρκεια μετά από κατανάλωση μανιταριών – Συναγερμός για μοσχεύματα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Κινητοποίηση του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων έχει προκαλέσει η σοβαρή περιπέτεια ζευγαριού που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ μετά από κατανάλωση μανιταριών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ζευγάρι, ένας άνδρας 65 ετών και μια γυναίκα 55 ετών, έχει διαγνωστεί με οξεία ηπατική ανεπάρκεια.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, έφαγαν τα μανιτάρια στη διάρκεια εκδήλωσης συλλογής και βρώσης μανιταριών σε περιοχή της βόρειας Ελλάδας.

Στον ΕΟΜ έχει σημάνει συναγερμός για την επείγουσα μεταμόσχευση ήπατος στην οποία πρέπει να υποβληθούν και οι δύο.

Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη ξεκινήσει η αναζήτηση κατάλληλου κέντρου για μεταμόσχευση ήπατος στην Ιταλία, με αρμόδιες πηγές να μεταφέρουν ότι στόχος είναι η διακομιδή του ζευγαριού να γίνει μέσα στην ημέρα.