ΣΟΚ: Τουλάχιστον 15 νεκροί εν μέσω νέας έξαρσης του Έμπολα!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό αντιμετωπίζει ξανά αύξηση των κρουσμάτων του ιού Έμπολα, τρία χρόνια μετά το προηγούμενο κύμα επιδημίας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, στην κεντρική επαρχία Κασάι έχουν καταγραφεί 28 ύποπτα κρούσματα και 15 θάνατοι. Το πρώτο περιστατικό εντοπίστηκε στις 20 Αυγούστου και αφορούσε μια 34χρονη έγκυο που νοσηλεύτηκε σε τοπικό νοσοκομείο.

Ο ιός Έμπολα έχει στοιχίσει περίπου 15.000 ζωές στην Αφρική τα τελευταία 50 χρόνια, με το ποσοστό θνησιμότητας να φτάνει σήμερα το 53,6%.

«Αυτή είναι η 16η επιδημία που καταγράφεται στη χώρα μας», ανέφερε ο υπουργός Υγείας, υπενθυμίζοντας ότι το προηγούμενο κύμα πριν από τρία χρόνια προκάλεσε έξι θανάτους. Η πιο θανατηφόρα επιδημία στην περιοχή, μεταξύ 2018 και 2020, είχε οδηγήσει σε σχεδόν 2.300 θανάτους, σε μια χώρα με πάνω από 100 εκατ. κατοίκους.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε ότι η ΛΔ Κονγκό διαθέτει αποθέματα φαρμάκων και 2.000 δόσεις εμβολίων, τα οποία θα μεταφερθούν άμεσα από την πρωτεύουσα Κινσάσα στην επαρχία Κασάι. Παράλληλα, θα αποσταλούν δύο τόνοι ιατρικού εξοπλισμού, περιλαμβανομένων υλικών για κινητές εργαστηριακές μονάδες.