ΣΚΟΠΙΜΗ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΙΡΑΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ;

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ιρανοί αξιωματούχοι υποβαθμίζουν τις ζημιές από τις αμερικανικές επιθέσεις σε πυρηνικές εγκαταστάσεις ως «ασήμαντες» για να διαχειριστούν τις προσδοκίες του κοινού και να αποφύγουν την πίεση για ισχυρά αντίποινα.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες έπληξαν τρεις ιρανικές πυρηνικές εγκαταστάσεις στο Φορντόου, το Νατάνζ και το Ισφαχάν το πρωί της Κυριακής, με τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ να δηλώνει ότι οι πυρηνικές εγκαταστάσεις και το πρόγραμμα του Ιράν «εξαλείφθηκαν πλήρως».
Ιρανός αξιωματούχος δήλωσε ότι η πυρηνική εγκατάσταση Φορντόου «έχει εκκενωθεί εδώ και καιρό και δεν έχει υποστεί καμία μη αναστρέψιμη ζημιά». Οι Φρουροί της Επανάστασης εξέδωσαν δήλωση λέγοντας ότι το Ιράν ενδέχεται να «χρησιμοποιήσει επιλογές πέρα από τους υπολογισμούς του μετώπου των επιτιθέμενων» στο πλαίσιο του «νόμιμου δικαιώματός του στην αυτοάμυνα», προειδοποιώντας ότι «οι επιτιθέμενοι εναντίον αυτής της γης πρέπει να περιμένουν απάντηση».

Ωστόσο, σύμφωνα με Ιρανό αξιωματούχο, μια τέτοια τοποθέτηση και μηνύματα αποτελούν προσπάθεια του Ιράν να ελαχιστοποιήσει την εμφάνιση ζημιών. Η κυβέρνηση του Ιράν υποβαθμίζει τις προκληθείσες ζημιές, ώστε ο κόσμος να μην περιμένει σκληρή εκδίκηση, ανέφερε η πηγή.

https://iranwire.com/en/news/142496-exclusive-iran-officials-downplay-nuclear-damage-to-avoid-public-expectations-for-revenge/