ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗ: Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΑΝΔΡΕΣ ΣΤΟ ΚΕΜΠΕΚ ΞΕΠΕΡΝΑ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η πρόσφατη απόφαση στο Κεμπέκ του Καναδά να επιτραπεί σε τρεις άνδρες, που διατηρούν μια λεγόμενη “throuple” πολυγαμική σχέση, να υιοθετήσουν μια 3χρονη κοπέλα αποτελεί μια εξοργιστική πρόκληση για κάθε έννοια οικογένειας και ηθικής. Αυτή η φαινομενικά “προοδευτική” κίνηση δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια ανεύθυνη και επικίνδυνη απόφαση που βάζει σε κίνδυνο την ευημερία ενός αθώου παιδιού και χλευάζει τις παραδοσιακές αξίες που κρατούν την κοινωνία όρθια.

Η υιοθεσία, που εγκρίθηκε μετά από έναν υποτιθέμενο έλεγχο του περιβάλλοντος των τριών ανδρών, βασίζεται σε απαράδεκτες νομοθετικές αλλαγές που νομιμοποιούν πολυγονικές οικογένειες. Πώς μπορεί κανείς να πιστεύει ότι ένα τόσο αφύσικο και ασταθές μοντέλο μπορεί να προσφέρει την ασφάλεια και την ισορροπία που χρειάζεται ένα μικρό παιδί; Η παραδοσιακή οικογένεια με δύο γονείς είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της κοινωνίας, και τέτοιες γελοίες αποφάσεις δεν είναι παρά ένα χαστούκι στην κοινή λογική, αφήνοντας ένα παιδί εκτεθειμένο σε ένα πείραμα χωρίς καμία εγγύηση επιτυχίας.

Το γεγονός ότι μόνο δύο από τους τρεις άνδρες έχουν αναγνωριστεί νομικά ως γονείς, ενώ ο τρίτος ακόμη “περιμένει”, αποκαλύπτει το χάος αυτής της απόφασης. Ποιος θα πάρει τις κρίσιμες αποφάσεις για το παιδί; Τι θα γίνει αν οι σχέσεις τους καταρρεύσουν, όπως συχνά συμβαίνει σε τέτοιες ασταθείς δομές; Είναι αδιανόητο να παραδίδεται ένα παιδί σε ένα τέτοιο περιβάλλον γεμάτο αβεβαιότητες, μόνο και μόνο για να ικανοποιηθούν οι ιδιοτροπίες κάποιων ενηλίκων.

Η απόφαση αυτή δεν είναι απλώς λανθασμένη – είναι μια κατάφωρη προσβολή στις ηθικές αρχές που έχουν διαμορφώσει πολιτισμούς για αιώνες. Η νομιμοποίηση τέτοιων οικογενειακών μοντέλων ανοίγει έναν επικίνδυνο δρόμο, όπου κάθε παραδοξότητα μπορεί να γίνει αποδεκτή, διαβρώνοντας την κοινωνική συνοχή και σπέρνοντας σύγχυση στα παιδιά μας. Χωρίς καμία σοβαρή έρευνα για τις συνέπειες της ανατροφής σε τέτοιες συνθήκες, το Κεμπέκ παίζει με τη ζωή ενός παιδιού για να εξυπηρετήσει μια ακραία ατζέντα.

Όσοι χειροκροτούν αυτή την απόφαση ως “ένταξη” αγνοούν το προφανές: το παιδί δεν είναι πειραματόζωο για να δοκιμάζονται οι φαντασιώσεις των ενηλίκων. Η 3χρονη κοπέλα δεν επέλεξε αυτό το αβέβαιο περιβάλλον, και η κοινωνία έχει χρέος να την προστατεύσει από τέτοιες ανεύθυνες αποφάσεις που βάζουν τις επιθυμίες των ενηλίκων πάνω από το συμφέρον της. Αυτή η απόφαση δεν είναι πρόοδος – είναι ντροπή.