Σφοδρές δηλώσεις Χαμενεΐ κατά των ΗΠΑ!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ο Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ κάλεσε την ιρανική κοινωνία, την κυβέρνηση και τις ένοπλες δυνάμεις να συστρατευτούν ενάντια στις ΗΠΑ και το Ισραήλ, καταγγέλλοντας προσπάθειες υπονόμευσης της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Σε ομιλία του σε τέμενος της Τεχεράνης, που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του, ο ανώτατος ηγέτης ζήτησε από τον λαό να σχηματίσει ένα ενιαίο εθνικό μέτωπο ενάντια σε ό,τι χαρακτήρισε ως σχέδια των Ηνωμένων Πολιτειών να περιορίσουν την αυτονομία της χώρας.

Η παρέμβαση αυτή έρχεται δύο μήνες μετά τη λήξη συγκρούσεων με το Ισραήλ, όπου οι ΗΠΑ είχαν προσωρινή εμπλοκή, και ενώ η Τεχεράνη συνεχίζει συνομιλίες με τις μεγάλες δυνάμεις για το πυρηνικό της πρόγραμμα.

Αναφερόμενος στις επιθέσεις του Ιουνίου από Ισραήλ και ΗΠΑ, που στόχευσαν κρίσιμες πυρηνικές εγκαταστάσεις και προκάλεσαν αντίποινα, ο Χαμενεΐ υποστήριξε ότι στόχος ήταν η αποσταθεροποίηση της χώρας. Όπως είπε, «μία ημέρα μετά την επίθεση από το Ισραήλ, Αμερικανοί πράκτορες συναντήθηκαν στην Ευρώπη για να συζητήσουν ποια κυβέρνηση θα αναλάβει την εξουσία μετά την Ισλαμική Δημοκρατία».

Ο ηγέτης τόνισε ότι οι ΗΠΑ προσπαθούν να «υποτάξουν το Ιράν», αλλά υπογράμμισε ότι το ιρανικό έθνος θα αντισταθεί σθεναρά. Εξήρε επίσης τη στήριξη της κοινωνίας προς τις ένοπλες δυνάμεις, την κυβέρνηση και το σύστημα, επισημαίνοντας ότι αυτή η ενότητα έχει καταφέρει «ισχυρό πλήγμα στους εχθρούς της χώρας».

Παράλληλα, προειδοποίησε για κινδύνους εσωτερικής διάσπασης, αποδίδοντάς τους σε ξένες παρεμβάσεις. «Ο εχθρός επιδιώκει να προκαλέσει διχόνοια», ανέφερε, κατηγορώντας «πράκτορες της Αμερικής και του σιωνιστικού καθεστώτος» ότι προσπαθούν να σπείρουν διχασμό.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, τόνισε ότι, παρά τις διαφορές απόψεων, «όταν πρόκειται για την υπεράσπιση του συστήματος και της χώρας, ο λαός παραμένει ενωμένος απέναντι στον εχθρό».