Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το βίντεο στο YouTube έχει υπερδιπλάσιες αρνητικούς ψήφους από τις θετικές (214 χιλιάδες έναντι 571 χιλιάδων αρνητικών μέχρι τις 11 το πρωί της Τετάρτης).
Πολλοί καλούν πλέον σε μποϊκοτάζ της εταιρίας ενώ οι φεμινιστικοί κύκλοι πανηγυρίζουν για τη νέα αυτή καμπάνια της εταιρίας. Δυστυχώς όλο και περισσότερες εταιρίες μπαίνουν στη λογική να υιοθετούν τη φεμινιστική προπαγάνδα για να γίνονται αρεστές σε αυτές τις ομάδες.
Δείτε παρακάτω το βίντεο που προκάλεσε τη διεθνή κατακραυγή:
https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0