Πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν – Το Φορντόου «καταστράφηκε» αλλά οι άλλες τοποθεσίες «στέκουν»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Το πυρηνικό εργοστάσιο στο Fordow στο Ιράν έχει καταστραφεί ως επί το πλείστον από τις αμερικανικές επιδρομές τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του NBC την Πέμπτη, αλλά το Ιράν θα μπορούσε να συνεχίσει τον εμπλουτισμό στις άλλες δύο εγκαταστάσεις που επλήγησαν «εντός μηνών».

Το αμερικανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο επικαλέστηκε πέντε αξιωματούχους που γνωρίζουν το θέμα, με τους νομοθέτες να έχουν ενημερωθεί για την αξιολόγηση.

Παρά ταύτα, οι ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες ενημέρωσαν τις ΗΠΑ ότι το μεγαλύτερο μέρος του εμπλουτισμένου ουρανίου είναι θαμμένο κάτω από τις εγκαταστάσεις του Isfahan, με την επιτήρηση του Ιράν να επιτρέπει στο Ισραήλ να προλαμβάνει τυχόν συνεχιζόμενο εμπλουτισμό από το Ιράν, σύμφωνα με το NBC.

Εκτός από τις τρεις εγκαταστάσεις που δέχτηκαν επίθεση, οι ΗΠΑ είχαν διαμορφώσει ένα σχέδιο για συνεχείς επιθέσεις σε έξι εγκαταστάσεις στο Ιράν για την αποτελεσματική καταστροφή του πυρηνικού προγράμματος της Τεχεράνης, αλλά αυτό απορρίφθηκε από τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ υπέρ της επίθεσης στις εγκαταστάσεις Fordow, Isfahan, και Natanz.

Οι πρώτες δορυφορικές εικόνες μετά την αμερικανική επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν στο Fordow, οι οποίες επλήγησαν από βόμβεσ καταφυγίων GBU-57A/B, Maxar.

https://www.i24news.tv/en/news/middle-east/iran-eastern-states/artc-fordow-mostly-destroyed-but-other-2-sites-can-enrich-within-months-report