Σάββατο , 21 Μαΐου 2022
Τελευταία Νέα

Προειδοποίηση FDA για κίνδυνο εμφάνισης Guillain-Barré μετά το εμβόλιο της Johnson & Johnson

“Καμπανάκι” από την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων σχετικά με το εμβόλιο της Johnson & Johnson.

Η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) προειδοποιεί για πιθανές σπάνιες νευρολογικές επιπλοκές μετά από τη χορήγηση του εμβολίου της Johnson & Johnson (Janssen). Το σύνδρομο είναι γνωστό ως Guillain-Barre.
Σημειώνεται πως το Guillain Barre μία νευρολογική διαταραχή στην οποία το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού βλάπτει τα νευρικά κύτταρα, προκαλώντας μυϊκή αδυναμία και μερικές φορές παράλυση.
Το FDA δεν έχει επιβεβαιώσει πως το εμβόλιο μπορεί να προκαλέσει αυτό το σύνδρομο, ωστόσο έχει παρατηρήσει μία αυξημένη πληροφόρηση σχετικά με την εμφάνισή του.
Όπως τονίζεται, το σύνδρομο μπορεί να εμφανιστεί έως και 42 ημέρες μετά τον εμβολιασμό με το μονοδοσικό εμβόλιο.
Όσοι λάβουν το εμβόλιο και παρατηρήσουν αδυναμία ή μυρμήγκιασμα στα άνω ή κάτω άκρα, καλούνται από την Υπηρεσία να συμβουλευτούν τον γιατρό τους, αναφέρει η Υπηρεσία.
Σημειώνεται πως χθες η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως είναι σε συζητήσεις με τον FDA σχετικά με τα περιστατικά.
sputniknews.gr
Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares