ΠΕΤΑΝΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Σε ένα νοσοκομείο του Κεντάκι (ΗΠΑ), φτωχοί ασθενείς που δεν μπορούσαν να πληρώσουν τους λογαριασμούς ιατρικής περίθαλψης εγκαταλείφθηκαν και πετάχτηκαν στη μέση του δρόμου ακριβώς μπροστά στις πόρτες του νοσοκομείου.

Είναι ο καπιταλιστικός παράδεισος των ΗΠΑ, η πραγματικότητα που κανείς δεν νοιάζεται να θυμάται από το «αμερικανικό όνειρο».