back to top
28.2 C
Athens
26.3 C
Thessaloniki
Πέμπτη, 11 Ιουνίου, 2026

ΠΑΟΚ: Είχε να χάσει τρία σερί παιχνίδια στην Τούμπα από το 1965

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η ήττα από τον Ολυμπιακό με 3-2 στην Τούμπα ισοδυναμεί με την ισοφάριση ενός αρνητικού σερί 59 ετών για τον ΠΑΟΚ, που ηττήθηκε για τρίτο σερί παιχνίδι στην έδρα του.

Ο «Δικέφαλος» ηττήθηκε για τρίτο σερί παιχνίδι στο πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό, καθώς νωρίτερα είχε ηττηθεί από Άρη και ΟΦΗ.

Τελευταία φορά που ηττήθηκε τρεις σερί φορές στο πρωτάθλημα ήταν την σεζόν 1964-65, με τις δύο από τις τρεις ήττες να είναι και πάλι από Άρη και Ολυμπιακό.

Ακολούθησαν δύο σερί ισοπαλίες (με Παναθηναϊκό και Ηρακλή) για να επιστρέψει στις εντός έδρας νίκες στις 21 Μαρτίου του 1965 (ΠΑΟΚ – Παναιγιάλειος 3-0)