Παναθηναϊκός: «Τσουχτερό» πρόστιμο από την UEFA

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Νέο πρόστιμο θα κληθεί να πληρώσει ο Παναθηναϊκός, μετά από εκείνο των 14.000 ευρώ για τον αγώνα με τη Βίκινγκουρ, καθώς η UEFA του έριξε μια ακόμα… καμπάνα, υπερδιπλασιάζοντας το ποσό μάλιστα.

Συγκεκριμένα η πράσινη ΠΑΕ θα κληθεί να καταβάλλει στην Ευρωπαϊκή Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία το ποσό των 34.500 ευρώ με αφορμή το παιχνίδι κόντρα στη Φιορεντίνα για τους «16» του Conference League.

Το ποσό αφορά 16.000 ευρώ για χρήση λέιζερ, 14.000 ευρώ για μπλοκαρισμένους διαδρόμους στις εξέδρες και 4.500 ευρώ για άναμμα βεγγαλικών.

Πηγή: filathlos.gr