Οργή για τη βία κατά παιδιών και εκπαιδευτικών στη διαμαρτυρία έξω από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης – Ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Έντονες αντιδράσεις προκάλεσαν τα περιστατικά βίας που σημειώθηκαν μπροστά από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας, κατά τη διάρκεια ειρηνικής συγκέντρωσης εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών.

Σύμφωνα με καταγγελίες, οι αστυνομικές δυνάμεις προχώρησαν σε εκτεταμένη χρήση χημικών, με αποτέλεσμα τουλάχιστον είκοσι παιδιά να μεταφερθούν με αναπνευστικά προβλήματα σε νοσοκομεία της Αθήνας. Παράλληλα, εκπαιδευτικοί και γονείς τραυματίστηκαν από την επέμβαση των ΜΑΤ, προκαλώντας κύμα αγανάκτησης στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ), σε ανακοίνωσή της, κατήγγειλε τη «βίαιη και απρόκλητη επίθεση εναντίον πολιτών που υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο» και έκανε λόγο για «κρατική βαναυσότητα απέναντι ακόμη και σε μικρά παιδιά».

Η θέση της ΟΙΕΛΕ

Η ΟΙΕΛΕ υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση επιχειρεί τη σταδιακή υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, προωθώντας τη μεταφορά μαθητών προς την ιδιωτική.
Όπως αναφέρει, η χρόνια υποχρηματοδότηση, η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και τα συνεχή κενά σε προσωπικό οδηγούν σε συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολείων.

Η Ομοσπονδία συνδέει την κατάσταση αυτή με τις πρόσφατες ρυθμίσεις που, όπως επισημαίνει, ευνοούν τους μαθητές ιδιωτικών σχολείων σε σχέση με την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.

«Αντί να στέλνουν εκπαιδευτικούς στα σχολεία, στέλνουν μαθητές στα νοσοκομεία», σημειώνει χαρακτηριστικά η ΟΙΕΛΕ, υπογραμμίζοντας ότι η βία και η καταστολή δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τον διάλογο.

Κάλεσμα για συστράτευση

Η Ομοσπονδία καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και την κοινωνία «να υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο, την ισότητα και την παιδαγωγική αξιοπρέπεια».
Όπως αναφέρεται στο κλείσιμο της ανακοίνωσης:

«Η κοινωνία εξοργίζεται με την ασυδοσία και τον αυταρχισμό. Οι πολίτες δεν θα μείνουν σιωπηλοί απέναντι στη βία και στην απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης».