Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η νέα θυγατρική – ιδιοκτησίας 100% της ΟΛΘ Α.Ε. με αρχικό κεφάλαιο 50.000 BGN (Βουλγαρικά Λέβα) – θα δραστηριοποιηθεί κυρίως ως διαμετακομιστικός κόμβος για φορτία εμπορευματοκιβωτίων.
Ο εν λόγω κόμβος, θα συνδέει αρχικά με τρένο Θεσσαλονίκη και Σόφια, ενώ μεταγενέστερα θα επιδιωχθεί η ανάπτυξη δικτύου παρεμφερών εμπορικών κόμβων, με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση των δραστηριοτήτων και της συνδεσιμότητας της ΟΛΘ Α.Ε. στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης.
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΒΟΜΒΑ της Κυβέρνησης: Συν 10 χρόνια στις συμβάσεις για τα περιφερειακά λιμάνια…
Όπως διαβάζουμε στον οικονομικό τύπο την Τρίτη 11/2/2020 κατατέθηκε τροπολογία που προβλέπει την παράταση των συμβάσεων παραχώρησης των λιμένων από τα 50 χρόνια στα 60. +10 χρόνια δηλαδή.
Τα λιμάνια της Ελλάδας βαίνουν προς αξιοποίηση. Ο λόγος για τα : Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Ελευσίνας, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου, Καβάλας, Κέρκυρας, Λαυρίου, Πάτρας και Ραφήνας.
Χθες Τρίτη 11/2/2020 κατατέθηκε τροπολογία που προβλέπει την παράταση των συμβάσεων παραχώρησης των λιμένων από τα 50 χρόνια στα 60.
Η κυβέρνηση πιστεύει πως έτσι γίνονται πιο «ελκυστικές» και οι υποπαραχωρήσεις δραστηριοτήτων σε όσα λιμάνια, από τα 10 που ελέγχει το ΤΑΙΠΕΔ, δεν πωληθούν, αλλά αξιοποιηθούν με αυτό τον τρόπο.
Παράλληλα παρέχεται στο ΤΑΙΠΕΔ το δικαίωμα σύναψης μίας ή περισσοτέρων, ταυτόχρονων ή διαδοχικών συμβάσεων υπο-παραχώρησης συγκεκριμένων επιχειρησιακών μονάδων, λειτουργιών και υπηρεσιών των λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων.