Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Ρούμπιο θα συμμετάσχει στη συνάντηση του ΝΑΤΟ για την Ουκρανία

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο θα συμμετάσχει στην άτυπη συνάντηση των υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ στην Τουρκία στις 14-16 Μαΐου για να συζητήσει τον τερματισμό του πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας.

«Ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Χάγη τον Ιούνιο, ο υπουργός θα προωθήσει την ατζέντα του προέδρου Τραμπ για να διασφαλίσει ότι οι σύμμαχοί μας θα συνεισφέρουν το μερίδιο που τους αναλογεί για να γίνει το ΝΑΤΟ ισχυρότερο και αποτελεσματικότερο», ανέφερε σε ανακοίνωσή του το Στέιτ Ντιπάρτμεντ.

Πηγή US News