Ο Τραμπ «στρώνει το χαλί» για την Αφρική – Στήνει σύνοδο με πέντε προέδρους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Τραμπ, διοργανώνει σύνοδο κορυφής με Αφρικανούς ηγέτες στην Ουάσινγκτον, σε μια πρωτοβουλία που σηματοδοτεί την πρώτη τέτοιου είδους συνάντηση της δεύτερης προεδρικής του θητείας.

Όπως μετέδωσε το βράδυ της Τετάρτης 2 Ιουλίου 2025 ο ενημερωτικός ιστότοπος Semafor, η σύνοδος κορυφής θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα, από τις 9 έως τις 11 Ιουλίου, με τη συμμετοχή του ίδιου του Τραμπ και ηγετών από πέντε αφρικανικές χώρες.

Συγκεκριμένα, στην πρώτη αυτή «αφρικανική» σύνοδο του Αμερικανού Προέδρου θα συμμετάσχουν οι ηγέτες της Γουινέας-Μπισάου, της Γκαμπόν, της Μαυριτανίας, της Σενεγάλης και της Λιβερίας.