Ο Τραμπ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο συνάντησης με τον Κιμ Γιονγκ Ουν: «Υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Λίγο πριν αναχωρήσει για την περιοδεία του στην Ασία, ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι θα επιθυμούσε να συναντηθεί με τον βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Νότια Κορέα.

«Θα ήθελα πραγματικά να τον δω, ξέρει πώς πάνε τα πράγματα», είπε ο Τραμπ, σημειώνοντας ότι «τα πάω πολύ καλά μαζί του» και ότι είναι «100% ανοιχτός» στο ενδεχόμενο μιας νέας συνάντησης κορυφής, σύμφωνα με το Reuters.

Οι δύο ηγέτες είχαν βρεθεί για τελευταία φορά το 2019. Ωστόσο, αξιωματούχος της αμερικανικής κυβέρνησης, μιλώντας ανώνυμα, διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει προγραμματισμένη συνάντηση Τραμπ–Κιμ στο πλαίσιο της τρέχουσας περιοδείας του προέδρου.