Νέο συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό υπέγραψε ο Κοστίνια

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Νέο συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό υπέγραψε ο Κοστίνια, όπως ανακοίνωσε επίσημα σήμερα η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.

Ο 25χρονος Πορτογάλος δεξιός μπακ, ο οποίος αποκτήθηκε το καλοκαίρι του 2024 από την Ρίο Αβε, υπέγραψε με την ομάδα του Πειραιά την επέκταση της συνεργασίας τους για έναν ακόμα χρόνο, μέχρι το καλοκαίρι του 2029, αυξάνοντας τις ετήσιες αποδοχές του.

Ο Κοστίνια την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο έχει 13 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τους πρωταθλητές Ελλάδας.