Παρασκευή , 29 Μαρτίου 2024

Νέα Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ-Επιμένει για την καμπάνια τουρισμού: Έκανε φιέστα ο κ. Μητσοτάκης με κλεμμένη καμπάνια; Ναι ή όχι;…

Επιμένει ο ΣΥΡΙΖΑ για το ζήτημα της καμπάνιας για τον τουρισμό καθώς επανέρχεται με νέα ανακοίνωση…

Η αξιωματική αντιπολίτευση σημειώνει ότι στην ανακοίνωσή του ο Στέλιος Πέτσας «δεν είπε τίποτα για την ταμπακιέρα» και υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση υποβαθμίζει τον ΕΟΤ δίνοντας με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece την τουριστική προβολή.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;

Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

– Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

– Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

– Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις. Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας.

ΣΕΤΕ-Marketing Greece: Τα ψεύδη για το κόστος της καμπάνιας για τον τουρισμό

Σημειώνεται, πάντως, ότι εκτός από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, τους σχετικούς ισχυρισμούς διαψεύδει και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ «τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή».

Πηγή: iefimerida.gr

Shares