Μετρό Θεσσαλονίκης: Ξανά σε λειτουργία μετά τους τεχνικούς ελέγχους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Το μετρό Θεσσαλονίκης τέθηκε εκτός λειτουργίας το πρωί της Κυριακής λόγω τεχνικού προβλήματος. Λίγο μετά τις 10 π.μ., τα δρομολόγια επανήλθαν σε κανονική λειτουργία, μετά από τους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους.

Η εταιρεία Thema είχε ανακοινώσει νωρίτερα στην επίσημη ιστοσελίδα του μετρό ότι «Τα δρομολόγια δεν διεξάγονται σε όλο το μήκος της Γραμμής 1».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Όλη η γραμμή εκτός! Το μετρό Θεσσαλονίκης σταμάτησε ξαφνικά