Κυριακή , 8 Δεκέμβριος 2019

Μετρό Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει, αλλά δίνουν 400.000 ευρώ για την προβολή του…

Μια αδιανόητη απόφαση έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό. Εν μέσω προεκλογικής περιόδου (όπου ο Νόμος είναι και πολύ αυστηρός για τη διανομή κρατικών κονδυλίων στα ΜΜΕ), οι εκπρόσωποι της εταιρίας αποφάσισαν να δαπανήσουν κάτι λιγότερο από μισό εκατομμύριο προκειμένου να διαφημίσουν ένα έργο που απλά δεν υπάρχει!

Συγκεκριμένα, την περασμένη εβδομάδα, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ενέκρινε το σχέδιο “επικοινωνιακής προβολής και παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού για το έργο” καθώς και την κατάθεση φακέλου προς έγκριση από την ΓΓΕΕ του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, προϋπολογισμού 400.000 Ευρώ!!!

Η χρηματοδότηση θα γίνει μέσω του ΕΣΠΑ, ενώ σύμφωνα με την απόφαση, σε παραδοσιακά ΜΜΕ θα διατεθούν 290.000 ευρώ με το 30% αυτών να διατίθεται σε περιφερειακά ΜΜΕ. Από αυτά, 150.000 ευρώ θα δοθούν σε τηλεοπτικούς σταθμούς (45.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ), 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ) και 110.000 ευρώ σε έντυπα (33.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ).

Τα υπόλοιπα 110.000 ευρώ θα διατεθούν για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, την προβολή μέσω ηλεκτρονικών ΜΜΕ και την κατασκευή νέας ιστοσελίδας.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες εβδομάδες, ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας επικρίθηκε σφόδρα, όταν “εγκαινίασε” το έργο, το οποίο όμως θα λειτουργήσει το νωρίτερο μετά από δύο χρόνια, κρύβοντας μάλιστα με μουσαμά τις ατέλειες και ζωγραφίζοντας χάριν των τηλεοπτικών πλάνων τα εκδοτήρια εισιτηρίων…

 

THEPRESIDENT

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares