ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΣΟΚ: ΣΒΗΝΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΕΣΥ ΑΝ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΑ VOUCHER

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Οριστικό και πρόωρο τέλος μπαίνει στο πολυδιαφημισμένο πρόγραμμα των δωρεάν απογευματινών χειρουργείων, προκαλώντας κύμα οργής και σφοδρές αντιδράσεις κατά της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας και προσωπικά του Άδωνι Γεωργιάδη.

Η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης εξαντλήθηκε, αφήνοντας έκθετο τον κυβερνητικό σχεδιασμό που απέτυχε παταγωδώς να πείσει τους πολίτες. Οι ιδιωτικές κλινικές που απορροφούσαν τα κονδύλια μέσω voucher ειδοποιήθηκαν εσπευσμένα ότι οι αποζημιώσεις σταματούν στις 30 Ιουνίου.

Από τις 37.000 δωρεάν επεμβάσεις που υπόσχονταν πανηγυρικά από το Υπουργείο στα τέλη του 2024, τελικά μόλις 19.799 πολίτες υποβλήθηκαν σε αυτές, γεγονός που πιστοποιεί την πλήρη αποδιοργάνωση και την αποτυχία του εγχειρήματος, με τους πολίτες να αναρωτιούνται εύλογα τι είναι αυτά τα πράγματα και να μιλούν για ντροπή.

Η αποτυχία του μέτρου συνδέεται άμεσα με την άρνηση των ίδιων των πολιτών να εμπιστευθούν άγνωστες ιατρικές ομάδες σε ιδιωτικά νοσοκομεία, επιλέγοντας την ασφάλεια του θεράποντος ιατρού τους. Την ίδια στιγμή, το σκηνικό γίνεται ακόμη πιο ζοφερό μετά από σοβαρές καταγγελίες που δείχνουν ότι η μείωση της λίστας αναμονής στο ΕΣΥ είναι πλασματική και τεχνητή, καθώς όσοι ασθενείς αρνούνται να μεταφερθούν στον ιδιωτικό τομέα διαγράφονται αυθαίρετα από τα επίσημα αρχεία.

Παράλληλα, στα δημόσια νοσοκομεία, η επαγγελματική εξουθένωση των υγειονομικών από τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και τα εξοντωτικά ωράρια χωρίς ρεπό καθιστά αδύνατη την επέκταση των χειρουργείων το απόγευμα.

Οι γιατροί και οι νοσηλευτές καταγγέλλουν ότι τα οικονομικά κίνητρα που θεσπίστηκαν είναι εξευτελιστικά, καθώς οι αμοιβές για τους χειρουργούς ξεκινούν από μόλις 120 ευρώ και για τους αναισθησιολόγους από 90 ευρώ, ενώ το νοσηλευτικό προσωπικό καλείται να εργαστεί υπερωριακά για το γλίσχρο ποσό των 15 ευρώ την ώρα.