ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Στην εκπομπή του Γρηγόρη Σερέτη «Κόντρα στο Σύστημα» στον Focus FM 103,6 και ΜΑΧΗ FM 99,8 – τα μόνα πατριωτικά ραδιόφωνα – βρέθηκε σήμερα καλεσμένος ο Κωνσταντίνος Πλεύρης, συγγραφέας και διανοητής, και μίλησε για την παρακμή του πολιτικού συστήματος, την αλλοίωση της εθνικής ταυτότητας και το κρίσιμο ερώτημα: «Ήρθε το τέλος της Ελλάδας;»

Ο Πλεύρης, με το γνώριμο αιχμηρό του ύφος, ξεκίνησε βάζοντας στο στόχαστρο την ίδια τη δομή της δημοκρατίας. Όπως τόνισε, το πολίτευμα βασίζεται στην αριθμητική υπεροχή και όχι στην ποιότητα, οδηγώντας σε αποφάσεις, όπου «οι πολλοί έχουν πάντα δίκιο» απλώς επειδή είναι πολλοί. Αυτό, είπε, είναι το πρώτο βήμα προς την παρακμή, διότι «οι ποσότητες δεν μπορούν να κρίνουν ποιότητες».

Σύμφωνα με τον ίδιο, το πολιτικό σύστημα έχει πάψει να υπηρετεί την πατρίδα και έχει μετατραπεί σε «κομματοκρατία», που καταστρέφει συστηματικά την Ελλάδα. «Η κρίση», υπογράμμισε, «δεν είναι μόνο οικονομική αλλά πρωτίστως δημογραφική, πολιτιστική και ιστορική. Οι Έλληνες χάνονται, δεν γεννούν, η ιστορία τους υπονομεύεται, ο πολιτισμός τους απαξιώνεται. Μας αποσυνδέουν από την ταυτότητά μας για να μας κάνουν εύκολα διαχειρίσιμους», σημείωσε.

Έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι οι σημαντικότερες εκδόσεις αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων σήμερα γίνονται από ξένους, Γερμανούς, Άγγλους, Αμερικανούς, ακόμη και Τούρκους. Το ελληνικό κράτος, αντί να προωθεί τον δικό του πολιτισμό, επενδύει σε άσχετα ή ανθελληνικά έργα. Χαρακτηριστικά ανέφερε τα δεκάδες εκατομμύρια που δαπανώνται για ισλαμικά τεμένη, ενώ η κληρονομιά των προγόνων παραμένει αναξιοποίητη.

Ο Πλεύρης στάθηκε ιδιαίτερα στην αδιαφορία για τις εθνικές επετείους και τα μεγάλα ορόσημα της Ιστορίας. «Πού είναι τα μνημεία για το 1821; Πού είναι οι επετειακές τελετές για τον Μαραθώνα ή τις Θερμοπύλες; Γιατί δεν ορκίζεται ο στρατός στον Τύμβο των Μαραθωνομάχων;» αναρωτήθηκε, καταγγέλλοντας ότι πρόκειται για συστηματική προσπάθεια αποκοπής του λαού από τη ρίζα του.

Με πικρία παρατήρησε ότι ενώ η Ελλάδα διαθέτει τη μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο, δεν έχει ναυπηγία,∙ ενώ περιβάλλεται από εχθρούς, δεν έχει πολεμική βιομηχανία,∙ ενώ έχει αστείρευτη πολιτιστική δύναμη, καμία σοβαρή προβολή της. «Η Τουρκία αναπτύσσει τεράστια βιομηχανία, εμείς ξεπουλάμε λιμάνια και αεροδρόμια», τόνισε.

Η κουβέντα δεν έμεινε στο παρελθόν, αλλά πέρασε και στο παρόν. Ο Πλεύρης μίλησε με οργή για το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας: «Πουλήσανε λιμάνια, πουλήσανε αεροδρόμια, πουλήσανε τους εθνικούς μας δρόμους, κλείσανε την Ολυμπιακή». Κατήγγειλε ότι ολόκληρη η χώρα έχει μπει σε διαδικασία «ξεπουλήματος» και δεν αποκλείεται να δούμε εδαφικές απώλειες στο μέλλον, καθώς ξένοι αγοράζουν μαζικά γη στη Θράκη, στα νησιά και στη Βόρεια Ελλάδα.

Ο Σερέτης τον ρώτησε για τα γεγονότα στο Νεπάλ, όπου ο λαός εξεγέρθηκε και έκαψε το κοινοβούλιο. Ο Πλεύρης απάντησε σκληρά: «Δεν συμφωνώ να καίγονται κτίρια∙ πρέπει να εκτελούνται οι προδότες». Η θέση του ήταν ξεκάθαρη: οι ένοχοι πολιτικοί πρέπει να λογοδοτούν με τον πιο αυστηρό τρόπο, διότι έχουν οδηγήσει τον ελληνικό λαό σε εξαθλίωση.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην περίπτωση της Μυρτώς, του κοριτσιού που έμεινε ανάπηρο μετά από βιασμό από Πακιστανό. «Το κτήνος το ταΐζουμε και σε λίγο θα είναι έξω, ενώ η Μυρτώ δεν μπορεί να τραφεί μόνη της», είπε, καταγγέλλοντας το δικαστικό σύστημα που προστατεύει εγκληματίες και αφήνει απροστάτευτα τα θύματα.

Ο κύριος Πλεύρης επεσήμανε ότι η Ελλάδα χάνεται όχι μόνο δημογραφικά, αλλά και εθνολογικά. Οι μαζικές ροές μεταναστών, σε συνδυασμό με τη φυγή εκατοντάδων χιλιάδων νέων στο εξωτερικό, οδηγούν – όπως είπε – στην εθνική αλλοίωση. «Στο τέλος θα μείνουμε μειοψηφία στον τόπο μας», προειδοποίησε.

Συγκλονιστικό ήταν και το σημείο που αναφέρθηκε στη Μακεδονία. «Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον Τσίπρα και τον Κοτζιά να ξεπουλήσουν το όνομα Μακεδονία;» διερωτήθηκε, θυμίζοντας ότι ούτε δημοψήφισμα έγινε ούτε ο λαός ρωτήθηκε ποτέ.

Στο ερώτημα για το αν υπάρχει ελπίδα, η απάντηση ήταν ζοφερή: «Η Ελλάδα είναι μια χώρα ερειπωμένη. Η μόνη ελπίδα είναι αν ο Θεός μας λυπηθεί και στείλει έναν ηγέτη με σχέδιο και αποφασιστικότητα». Δεν έκρυψε την προτίμησή του σε ένα αυταρχικό, εθνικιστικό καθεστώς, που θα βάλει τάξη και θα τιμωρήσει τους υπεύθυνους.

Στο τέλος της συζήτησης, έστειλε μήνυμα στη νεολαία: να στηριχθεί στην παράδοση, να μην ξεχάσει τις αξίες και την ταυτότητά της. Όμως, δεν έκρυψε την απαισιοδοξία του: «Η νεολαία είναι εγκαταλειμμένη. Φεύγουν οι Έλληνες, έρχονται αλλόφυλοι. Αν συνεχίσουμε έτσι, η Ιερά Ελλάς θα χαθεί».

Η συνέντευξη του Κωνσταντίνου Πλεύρη στον Γρηγόρη Σερέτη δεν ήταν απλώς μια καταγγελία,∙ ήταν μια καταιγιστική καταγραφή της ελληνικής παρακμής. Από το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και την αλλοίωση της ταυτότητας μέχρι την ανευθυνότητα του πολιτικού συστήματος και την αποχαύνωση του λαού, όλα οδηγούν σε ένα τρομακτικό ερώτημα: «Ήρθε το τέλος της Ελλάδας;»