Πέμπτη , 27 Φεβρουαρίου 2020
Τελευταία Νέα

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ με ΕΡΩΤΗΣΗ -ΕΠΙΣΤΟΛΗ ζητάει απαντήσεις από τον αρμόδιο Υπουργό σχετικά με την εγκατάλειψη της γέφυρας του ποταμού Ευρώτα στη Σκάλα…

Ερώτηση προς τον Υπουργό  Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε η Ελληνική Λύση και ο πρόεδρος Κ.Βελόπουλος, σχετικά με την εγκατάλειψη της γέφυρας του ποταμού Ευρώτα στη Σκάλα.

Συγκεκριμένα η Ελληνική Λύση αναφέρει ότι «η κρατική εγκατάλειψη της γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα συνιστά κοροϊδία στους κατοίκους της Λακωνίας.

Η ερώτηση αναφέρει  το κόστος κατασκευής και σε εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης του έργου.

Η Ελληνική Λύση ρωτάει τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών τα εξής:

1. Τι θα πράξει το Υπουργείο ώστε να ξεκινήσει η κατασκευή της γέφυρας στην Σκάλα Λακωνίας;
2. Ποιο είναι το κόστος της κατασκευής της νέας γέφυρας στην Σκάλα Λακωνίας;»

 

Δείτε παρακάτω την ερώτηση της Ελληνικής Λύσης:

Αναλυτικά, η ερώτηση με θέμα «Η κρατική εγκατάλειψη της γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα συνιστά κοροϊδία στους κατοίκους της Λακωνίας» του Κυρ. Βελόπουλου έχει ως εξής:

«Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιστότοπου laconialive.gr, η εθνική οδός Σπάρτης – Μονεμβασιάς διέρχεται, στην περιοχή της Σκάλας, από τη Γέφυρα του Ευρώτα, η οποία αποτελεί και το μοναδικό σημείο χερσαίας πρόσβασης στη Νοτιοανατολική Λακωνία. Τις δύο όχθες του Ευρώτα ενώνει μία γέφυρα, πεπαλαιωμένη στατικά και προβληματική στη μεταφορική διέλευση, και επί της ουσίας -όντας επικίνδυνη- χωρίζει ένα Νομό στα δύο.

Με υπουργική απόφαση με αρ. πρωτ. ΥΠΠΟΤ/ΔΝΣΑΚ/45624/889/30-08- 2011, η μεταλλική Γέφυρα του Ευρώτα στη Σκάλα χαρακτηρίστηκε ως μνημείο.

Επίσης, σύμφωνα με τον ιστότοπο spartavoice.gr (13/01/19) “Η γέφυρα του Ευρώτα στην Σκάλα ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1896 και λειτουργεί μέχρι και σήμερα, ενώ η αντίστοιχη γέφυρα του Ευρώτα στη πόλη της Σπάρτης ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1890 και έπαψε να λειτουργεί το 2000, λόγω επικινδυνότητας”.

Η νοτιοανατολική Λακωνία είναι μια περιοχή τόσο παραγωγική σε πορτοκάλια, οπωροκηπευτικά, ελαιόλαδο και ελιές όσο και τουριστική.

Για το λόγο αυτό άλλωστε, από τη γέφυρα του Ευρώτα της Σκάλας διέρχεται μεγάλος αριθμός φορτηγών και τουριστικών λεωφορείων. Η κίνηση των οχημάτων εντείνεται σημαντικά κατά τους θερινούς μήνες προς τους ιδιαίτερα δημοφιλής τουριστικούς προορισμούς της περιοχής όπως η Μονεμβασιά, Νεάπολη, Κύθηρα (μέσω Νεάπολης), και Ελαφόνησος.

Η κρατική εγκατάλειψη της γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα σε συνδυασμό με τα έντονα πλημμυρικά φαινόμενα του ποταμού Ευρώτα και των παρακείμενων παραποτάμων, δημιουργούν μια εκρηκτική κατάσταση.

Η δημοτική αρχή του Δήμου Ευρώτα έχει αναγάγει την κατασκευή νέας γέφυρας ως στόχο ζωής. Έντονη είναι και η αγωνία των ανθρώπων στην περιοχή και ειδικά κατά την διάρκεια του χειμώνα με τις πλημμύρες και το καλοκαίρι με την αύξηση των οχημάτων που περνούν την γέφυρα.

Ο προβληματισμός στην περιοχή έχει αυξηθεί διότι η περιφέρεια Πελοποννήσου την περίοδο αυτή αντιμετωπίζει έντονες κομματικές αναταράξεις και αντιπαλότητες στη δομή της, που δε αφήνουν χρόνο για να λυθούν τα πραγματικά προβλήματα, όπως η κατασκευή νέας γέφυρας στην Σκάλα.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Τι θα πράξει το Υπουργείο ώστε να ξεκινήσει η κατασκευή της γέφυρας στην Σκάλα Λακωνίας;
2. Ποιό είναι το κόστος της κατασκευής της νέας γέφυρας στην Σκάλα Λακωνίας;»

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares