Η ΕΕ σχεδιάζει «μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας» για τα κέντρα δεδομένων

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ετοιμάζει δέσμη μέτρων για τη βελτίωση της εξοικονόμησης ενέργειας από τα κέντρα δεδομένων, δήλωσε την Πέμπτη ο επίτροπος ενέργειας του μπλοκ.

«Θα προτείνω μια δέσμη μέτρων για την ενεργειακή απόδοση των κέντρων δεδομένων», δήλωσε ο επίτροπος ενέργειας της ΕΕ Νταν Γιόργκενσεν σε συνέδριο στις Βρυξέλλες, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Τα κέντρα δεδομένων αντιστοιχούν στο 3% της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας στην ΕΕ, αλλά η κατανάλωσή τους αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία αυτή τη δεκαετία λόγω της επέκτασης της τεχνητής νοημοσύνης.