Παρασκευή , 29 Μαρτίου 2024
Τελευταία Νέα

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΨΑΧΝΑΤΕ! Για ποιο λόγο οι μουσουλμάνοι δεν πάνε στις εύπορες μουσουλμανικές χώρες;…

Το μέγιστο θέμα της επικαιρότητας είναι γι άλλη μια φορά η μαζική, παράνομη μετανάστευση. Η όξυνση των παράνομων μεταναστευτικών ροών είναι εντονότατη με απάντηση από την πλευρά της κυβέρνησης τη μεταφορά των αλλοδαπών στην ηπειρωτική χώρα.γράφει ο Tζουγανάτος Διονύσης

Οι λόγοι για τους οποίους είναι ημίμετρο η μεταφορά αυτή έχει αναλυθεί πολλές φορές στα MME.

Εγείρεται ωστόσο η εξής απορία, που χρήζει απάντησης. Για ποιο λόγο οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες και παράνομοι μετανάστες δεν πάνε στις εύπορες μουσουλμανικές χώρες;

Για να δώσουμε απάντηση θα ξεκινήσουμε από κάτι πολύ βασικό. “Ισλάμ” σημαίνει υποταγή στους κανόνες και τις εντολές του Θεού. Αυτό σημαίνει πως η έννοια της Δημοκρατίας και του κοσμικού κράτους έτσι όπως το εννοούμε στη Δύση, είναι ασύμβατο με το Ισλάμ.

Προφανώς δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι ακραίοι. Πολλοί δεν γνωρίζουν τις διδασκαλίες του Κορανίου και των Χαντίντ. Όταν μιλάμε για 1,5 δις ανθρώπων σαφώς και είναι ισοπεδωτικό να πούμε όλοι οι μουσουλμάνοι είναι τρομοκράτες. Ωστόσο όλοι οι τρομοκράτες της επικαιρότητας είναι μουσουλμάνοι (η τρομοκρατία τύπου Μπααντερ Μαινχοφ στη Δύση έχει εκλείψει). Ο λόγος είναι απλός. Με τον σωστό Σουνίτη μουλά και το κατάλληλο κλίμα, εύκολα μπορούν όλοι να ριζοσπαστικοποιηθούν. Συνυπολογίστε τις πολιτικές της Δύσης στη Μ. Ανατολή στην μεταπολεμική εποχή και καταλαβαίνετε που πατάνε οι ακραίοι.

Ωστόσο όσοι γνωρίζουν το Ισλάμ αντιλαμβάνονται πως για τους μουσουλμάνους ο κόσμος είναι δυαδικός. Από τη μία είναι τα μουσουλμανικά εδάφη (Νταρ αλ Ισλάμ – Οίκος του Θεού) και από την άλλη τα εδάφη των απίστων (Νταρ αλ Χαρμπ -Οίκος του Πόλεμου).

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, όπως ο Προφήτης Μωάμεθ από την Μέκκα “μετανάστευσε” στη Μεντίνα, κι από εκεί γύρισε πίσω θριαμβευτής / κυρίαρχος επικεφαλής χιλιάδων πιστών έτσι πρέπει και το σύγχρονο Ισλάμ να «μεταναστεύσει».

Το δόγμα – υποχρέωση αυτής της  μετακίνησης ονομάζεται Αλ Χαιζιρια.

Kατά συνέπεια δεν είναι παράλογο να υποστηρίξει κανείς πως πέρα από τους πραγματικά κατατρεγμένους που χρήζουν της προστασίας μας, υπάρχουν και κάποιοι που πιστοί στο Δόγμα του Ισλάμ επιθυμούν την ‘κατάκτηση’ του εδάφους των απίστων.

Προσοχή όμως. Όχι απαραίτητα με τη βία των όπλων.

Σε όποιες πόλεις της Ευρώπης έχουν συγκεντρωθεί  μεγάλοι αριθμοί μουσουλμάνων έχει αλλάξει ο τρόπος της ζωής. Υπάρχουν γειτονιές περίπου απροσπέλαστες για τους ντόπιους κατοίκους. Γκέτο μουσουλμανικά εντός των πόλεων.

Κάποιοι δεν μπορούν  πλέον να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα ή τη βραδιά με τα φώτα. Διότι θίγονται οι μουσουλμάνοι. Αντί για Καλά Χριστούγεννα προτρέπουν οι εταιρείες στην Ευρώπη τη χρήση του όρου Καλές Διακοπές, για να μην θιχθούν οι μουσουλμάνοι

Δεν ξεχνούμε  τα υποχρεωτικά μουσουλμανικά φαγητά και τη μέθοδο Χαλάλ.

Tι γίνεται αν υπάρξει απαίτηση στα σούπερ μάρκετ να υπάρχει απαραίτητα «χαλάλ και να το χειρίζονται αποκλειστικά και μόνο μουσουλμάνοι εργαζόμενοι (μην το αγγίξει Άπιστος).

Τι γίνεται όταν οι πληθυσμοί των μουσουλμάνων θα αρχίσουν να αντιδρούν στις φούστες των γυναικών; Ή στα μαγιό στις παραλίες;

Όταν αρχίσουν να απαιτούν Τζαμί σε κάθε γειτονιά; Ή αν σε μία γειτονιά υπερισχύσουν , να σταματήσει να λειτουργεί η τοπική εκκλησία αφού τους θίγει;

Mπορεί να χαρακτηριστούν οι απορίες αποτέλεσμα φόβου για το Ισλάμ (ή ίσως ενός ρατσισμού για τους ‘προοδευτικούς’).

Μήπως όμως είναι απλά ρεαλισμός;

 

Shares