Η νέα ηγεσία του Twitter προκαλεί “πονοκέφαλο” σε ορισμένους διαφημιστές. Εταιρείες όπως η General Motors, η Volkswagen, η Audi και η Pfizer φέρεται να έχουν διακόψει τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα καθώς αυξάνεται η ανησυχία σχετικά με τα σχέδια του Elon Musk για τον έλεγχο ροής περιεχομένου, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Την Πέμπτη, ο δισεκατομμυριούχος προσπάθησε να καθησυχάσει τους σκόρπιους διαφημιστές ότι η πλατφόρμα θα παραμείνει ασφαλής για διαφήμιση σε μια εικονική συνάντηση με περισσότερους από 100 διαφημιστές και στελέχη διαφημιστικών πρακτορείων, ανέφεραν η Lara O’Reilly και η Lindsay Rittenhouse του Insider. Ωστόσο, ορισμένοι διαφημιστές δεν είναι τόσο σίγουροι και έχουν πατήσει παύση στη διαφήμιση προς το παρόν. Διαβάστε παρακάτω για να δείτε ποιες εταιρείες έκαναν ένα βήμα πίσω από την πλατφόρμα.
Pfizer: Η Pfizer ανέστειλε επίσης τις διαφημίσεις της στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με την Wall Street Journal, η οποία επικαλείται άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Η Pfizer δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα του Insider για επιβεβαίωση.
πηγή: businessinsider