ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ: Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ!!

Τι χειρότερο μπορεί να συμβεί στη χώρα από μια κυβέρνηση Μητσοτάκη; Μια συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Κι εκεί αρχίζει η μέγιστη καταστροφή. Γιατί τα δύο πιο προβληματικά πολιτικά μορφώματα αποφασίζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, η χώρα δεν σταθεροποιείται, αλλά εγκλωβίζεται σε πολιτική αστάθεια με την πιο ύπουλη μορφή, τη νόμιμη και «δημοκρατική». Οι πολίτες δεν βλέπουν … Συνεχίστε να διαβάζετε το ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ: Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ!!.