VIRAL! Χαμός με το μήνυμα σε παρμπρίζ στην Αλεξανδρούπολη!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

«Μην με γράψετε, είμαι Τούρκος με ελληνικές πινακίδες! Θα αφήσω λεφτά στη πόλη. Θα φάω σε ταβέρνα μετά»: Χαμός με το μήνυμα σε παρμπρίζ στην Αλεξανδρούπολη!

Ένα σημείωμα στο παρμπρίζ και μια γερή δόση σαρκασμού αρκούσαν για να ξεγυμνώσουν την υποκρισία στην Αλεξανδρούπολη. «Μη με γράψετε, είμαι Τούρκος με ελληνικές πινακίδες. Σταμάτησα να ψωνίσω και να αφήσω λεφτά στην πόλη. Θα φάω και σε ταβέρνα μετά», έγραψε ο οδηγός, και το μήνυμα έγινε viral. Όχι γιατί είναι αστείο, αλλά γιατί χτυπάει φλέβα: το κράτος κλείνει τα μάτια στις παραβάσεις των τουριστών, ενώ οι ντόπιοι τρώνε κλήσεις για πλάκα.

Αυτοκίνητα με τουρκικές πινακίδες παρκάρουν όπου γουστάρουν, ακόμα και σε θέσεις μονίμων κατοίκων, χωρίς συνέπειες. Γιατί; Επειδή οι κλήσεις τους πάνε στα σκουπίδια στα σύνορα, και το ανίκανο ελληνικό κράτος σηκώνει τα χέρια ψηλά. Οι ντόπιοι, όμως, πληρώνουν το μάρμαρο, με την τροχαία να τους κυνηγάει αλύπητα. Ο οδηγός με το σημείωμα δεν έκανε μόνο πλάκα – έριξε γροθιά στο στομάχι ενός συστήματος που τιμωρεί τους «εύκολους» και χαϊδεύει τους «άπιαστους». Πότε θα ξυπνήσουν οι Αρχές, ή μήπως περιμένουν κι αυτές να φάνε στην ταβέρνα;