Κυριακή , 5 Φεβρουαρίου 2023

Αστυνομικός εκτέθηκε σε ισχυρό ναρκωτικό και σωριάστηκε-ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ

Η κάμερα που είχε πάνω της η αστυνομικός κατέγραψε το περιστατικό και την ίδια να σωριάζεται αναίσθητη. Οι συνάδελφοί της έσπευσαν να της προσφέρουν βοήθεια.

Ένα τρομακτικό περιστατικό συνέβη στη Φλόριντα των ΗΠΑ, όταν μια αστυνομικός εκτέθηκε στο ισχυρό οπιοειδές φαιντανύλη κατά τη διάρκεια ελέγχου οχήματος.

Αξιωματούχοι του τμήματος λένε ότι η αστυνομικός χρειάστηκε θεραπεία για υπερβολική δόση την Τρίτη, αφού εκτέθηκε στο ναρκωτικό. Η κάμερα που είχε πάνω της κατέγραψε το περιστατικό και την ίδια να σωριάζεται αναίσθητη.

Η αστυνομικός Courtney Bannick ανέφερε ότι βρήκε ναρκωτικά σε ένα όχημα κατά τη διάρκεια ελέγχου. Ο οδηγός συνελήφθη και μεταφέρθηκε στη φυλακή της κομητείας Λέικ. Λίγο αργότερα, άλλοι αστυνομικοί που βρέθηκαν στο σημείο συνειδητοποίησαν ότι η Bannick χρειαζόταν άμεση ιατρική φροντίδα.

Ανήσυχος ο συνάδελφός της έσπευσε να ελέγξει αν ήταν καλά. «Όταν πλησίασε το περιπολικό για να την τσεκάρει, είδε ότι πότε ήταν ξύπνια και πότε έχανε τις αισθήσεις της και συνειδητοποίησε ότι χρειαζόταν άμεσα ιατρική βοήθεια», αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου για το περιστατικό.

Δύο από τους αστυνομικούς που έφτασαν στο σημείο χορήγησαν στη γυναίκα τρεις δόσεις ενός φαρμάκου που χρησιμοποιείται συνήθως για να αντιμετωπιστεί η αναπνευστική ανεπάρκεια που προκαλείται από την υπερδοσολογία οπιοειδών. Στη συνέχεια τη μετέφεραν στο νοσοκομείο, όπου θα παραμείνει μέχρι να αναρρώσει πλήρως.

«Αυτή τη διαδικασία την έχω ξανακάνει αμέτρητες φορές» είπε η Bannick, που φορούσε γάντια κατά τον χειρισμό των ναρκωτικών που βρήκε στο όχημα. «Το κακό όμως συμβαίνει μια φορά και αρκεί μια μικροσκοπική ποσότητα. Είμαι ευγνώμων που δεν ήμουν μόνη και έλαβα άμεσα βοήθεια», συμπλήρωσε η αστυνομικός.

Η αστυνόμος Courtney Sallivan είπε ότι η Bannick ήθελε να δοθεί στη δημοσιότητα το βίντεο, ώστε οι πολίτες να δουν πόσο ισχυρή και επικίνδυνη είναι αυτή η ουσία.

Η αρχηγός της αστυνομίας, Sarah Coursey σχολιάζοντας το περιστατικό είπε: «Ήταν λόγω της ισχύος της φαιντανύλης και του τρόπου με τον οποίο έχει αυξηθεί και είναι πια παντού. Είναι πολύ πιο δυνατό [ναρκωτικό]… αντιμετωπίζουμε πολύ περισσότερες περιπτώσεις υπερβολικής δόσης».

newsbomb.gr

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares