Άστεγος απείλησε εργαζόμενους με μαχαίρι – Πήρε 5 ευρώ και συνελήφθη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Εισέβαλε στον χώρο και απειλώντας τες απαίτησε χρήματα, αποσπώντας τελικά πέντε ευρώ – Συνελήφθη χθες

Απειλή με μαχαίρι από άστεγο δέχθηκαν τρεις εργαζόμενες στο Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, στην οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή, το βράδυ της Τρίτης 3 Δεκεμβρίου, μόλις τελείωσαν τα μαθήματα.

Ο άνδρας εισέβαλε στον χώρο και απειλώντας τις εργαζόμενες -μεταξύ των οποίων και μία καθηγήτρια- απαίτησε χρήματα, αποσπώντας τελικά πέντε ευρώ.

Την επόμενη ημέρα συνελήφθη, ενώ από το περιστατικό δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί.