Σάββατο , 25 Μαρτίου 2023

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚA BINTEO του VoiceNews – Γιατί βιάστηκαν να ρίξουν άσφαλτο στο σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη

Την Κυριακή (5/3) ολοκληρώθηκε η απομάκρυνση των βαγονιών, με τελευταίο από αυτά που μετακινήθηκαν να είναι το βαγόνι – εστιατόριο. Ένα βαγόνι «τάφος» για τους περισσότερους νεκρούς του δυστυχήματος στα Τέμπη. Την ίδια μέρα αποφάσισαν να ρίξουν άσφαλτο στο σημείο κάνοντας πολλούς να αναρωτιούνται γιατι τόση βιασύνη

 

Ερωτήματα για το τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία που συγκρούστηκε μετωπικά με το επιβατικό τρένο στα Τέμπη διατύπωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κ. Βελόπουλος.
«Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για δικαιοσύνη.
Εμείς ρωτάμε:
Ποια δικαιοσύνη;
Αυτή που ελέγχει η κυβέρνηση;
Δικαιοσύνη είναι να διαγραφούν όλοι οι υπουργοί Μεταφορών από το 2012 και να μην ξανακατέβουν σε εκλογές.
Δικαιοσύνη είναι όλοι οι υπεύθυνοι να οδηγηθούν στην φυλακή» επισημαίνει ο κ.Βελόπουλος, αναφερόμενος στις δηλώσεις του κ.Μητσοτάκη κατά τη διάρκεια της συνάντησης του με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
«Εμείς συνεχίζουμε να επιμένουμε και να ρωτάμε:
Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία – φάντασμα;
Γιατί βιάστηκαν να ρίξουν τσιμέντο και άσφαλτο στην περιοχή;
Και τρίτον, πόσοι είναι επιτέλους οι νεκροί και πόσοι είναι οι αγνοούμενοι;
Αυτό είναι δικαιοσύνη.
Όλα τα υπόλοιπα είναι υπεκφυγές» τονίζει ο κ.Βελόπουλος.

Πλέον, όλα τα βαγόνια έχουν μεταφερθεί σε έναν χώρο κοντά σε αυτόν του δυστυχήματος όπου θα συνεχιστεί ο έλεγχος από ειδικά συνεργεία του ΟΣΕ.

Την ίδια στιγμή, συνεργεία επιχείρησαν με γρήγορους ρυθμούς  να αποκατασταθεί η σιδηροδρομική γραμμή και ο περιβάλλοντας χώρος, ενώ όπως μπορείτε να δείτε ειδικά μηχανήματα  έστρωσαν άσφαλτο στο σημείο μεταμορφώνοντας ολοκληρωτικά το τοπίο.

Το ερώτημα είναι γιατί βιάστηκαν να ρίξουν άσφαλτο στο σημείο της τραγωδίας ; Ήθελαν κάτι να κρύψουν ;

Δειτε αποκλειστικά βίντεο του VoiceNews απο το σημείο του έριξαν άσφαλτο στο σημείο του δυστυχήματος στα Τέμπη

 

Για ακόμα μία φορά τα Τέμπη βάφονται με το αίμα νέων ανθρώπων. Διαβάστε για τα δύο τραγικά δυστυχήματα που σημειώθηκαν στο… καταραμένο σημείο πριν την σύγκρουση των δύο τρένων.

Το σημείο για πολλά χρόνια αποτελούσε έναν «εφιάλτη» για τους οδηγούς και για αυτό τον λόγο τον Απρίλιο του 2017, όταν παραδόθηκε η παράκαμψη μήκους 25 χλμ, πολλοί πίστευαν ότι θα μπει ένα τέλος στον κατάλογο με τις μαύρες στιγμές.

Δυστυχώς αυτό δεν επιβεβαιώθηκε και αυτή τη φορά ο θάνατος εμφανίστηκε στις ράγες του σιδηροδρομικού δικτύου και όχι στην άσφαλτο όπου σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις στο παρελθόν χάθηκαν συνολικά 27 ζωές νέων ανθρώπων.

1999: Η επιστροφή των φίλων του ΠΑΟΚ

Η πρώτη χρονικά τραγωδία στα Τέμπη γράφτηκε το ξημέρωμα της 4ης Οκτωβρίου του 1999, σχεδόν έναν μήνα μετά τον φονικό σεισμό της Πάρνηθας που προκάλεσε τον θάνατο 148 ανθρώπων.

Ένα λεωφορείο με φίλους του ΠΑΟΚ επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη από την Αθήνα, όπου είχαν μεταβεί για να παρακολουθήσουν τον αγώνα της αγαπημένης τους ομάδας κόντρα στον Παναθηναϊκό.

Στο διώροφο λεωφορείο της εταιρείας «Relax Travel» είχαν επιβιβαστεί 76 φίλοι του Δικεφάλου και κατά την επιστροφή έγινε στάση στο Βελεστίνο όπου κατέβηκαν αρκετοί από αυτούς. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τις αναφορές, στη θέση του οδηγού έκατσε ο 19χρονος γιος του ιδιοκτήτη του λεωφορείου όπου εκείνη την περίοδο δεν είχε επαγγελματικό δίπλωμα.

Λίγο πριν από τα διόδια των Τεμπών ο νεαρός οδηγός προσπάθησε να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα και όταν βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα, συγκρούστηκε με φορτηγό που κατευθυνόταν προς τη Λάρισα. Στη συνέχεια ανετράπη και έπεσε σε χαράδρα βάθους 8 μέτρων.

Η άσφαλτος βάφτηκε με αίμα. Από τη μοιραίο τροχαίο έχασαν τη ζωή τους 6 νεαροί σε ηλικία φίλοι του ΠΑΟΚ καθώς και ο οδηγός του φορτηγού.

2003: Η σχολική εκδρομή που κατέληξε σε τραγωδία

Σχεδόν τρία χρόνια μετά, η κοιλάδα των Τεμπών βάφεται για ακόμα μία φορά με αίμα. Ήταν απόγευμα Κυριακής, 13 Απριλίου 2003, όταν ένα λεωφορείο γεμάτο με μαθητές επέστρεφε στην έδρα του, στο Μακροχώρι Ημαθίας, μετά από εκδρομή στην Αθήνα. Στο 388ο  χλμ της Εθνικής Οδού Λάρισας-Θεσσαλονίκης, από το αντίθετο ρεύμα τούς πλησιάζει φορτηγό που μετέφερε νοβοπάν και μελαμίνες.

Μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου ο οδηγός του φορτηγού χάνει το έλεγχο και χτυπάει πλαγιομετωπικά το λεωφορείο με τους μαθητές. Από τη σφοδρή σύγκρουση τα νοβοπάν εκσφενδονίζονται και μεταμορφώνονται σαν λεπίδες προκαλώντας σοβαρές ζημιές στο λεωφορείο.

Τα σωστικά συνεργεία φτάνουν στο σημείο και ξεκινούν τεράστια επιχείρηση για να απεγκλωβίσουν τους μαθητές. Μετά από ώρες ανακοινώνεται επίσημα πως 21 παιδιά ηλικίας 15-16 ετών έχασαν τη ζωή τους και δεν κατάφεραν ποτέ να επιστρέψουν στους δικούς τους.

Τις επόμενες ημέρες γράφτηκαν και ακούστηκαν πολλά για τα αίτια της τραγωδίας. Τα ρεπορτάζ της εποχής ανέφεραν ότι ο οδηγός του φορτηγού ήταν στο τιμόνι για 6 συνεχόμενες ώρες ενώ τα ελαστικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση.

Την ίδια στιγμή έγινε γνωστό ότι το λεωφορείο που μετέφερε του μαθητές είχε κριθεί ακατάλληλο λόγω παλαιότητας και έπρεπε να είχε αποσυρθεί αρκετούς μήνες πριν το συμβάν. Τελικά, όμως, οι αιτίες του δυστυχήματος δεν αποσαφηνίστηκαν ποτέ.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
Shares