Παρασκευή , 29 Μαρτίου 2024
Τελευταία Νέα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ; -ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ;

Πριν ακριβώς ένα χρόνο σε επιστολή του ο πρόεδρος της επιτροπής συντήρησης δικτύου ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγγέλει κακοδιαχείριση, ανυπαρξία συντήρησης, μηδενική ασφάλεια.

Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, κακοδιαχείριση συμβάσεων, αλλά κυρίως κρίσιμα ζητήματα που άπτονται της ασφαλούς εκτέλεσης των σιδηροδρομικών δρομολογίων καταγγέλλει στην επιστολή παραίτησής του από την ΕΡΓΟΣΕ ο πρόεδρος της επιτροπής ETCS, τον Απρίλιο του 2022, η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, Χρήστος Κατσιούλης.

Ο κ. Κατσιούλης, ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του στις 27 Απριλίου καταγγέλλει μεταξύ άλλων τη μην τήρηση των φυσικών αντικειμένων των συμβάσεων, γεγονός το οποίο επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις στα έργα. Επιπλέον, μίλησε για τη δυνατότητα κίνησης αμαξοστοιχιών με ταχύτητα 200 χιλιομέτρων την ώρα σε συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, το Οινόη – Τιθορέα, «χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής’ με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Ο τέως πρόεδρος σημειώνει ότι στο παρελθόν είχε ενημερώσει τη διοίκηση της εταιρίας «για όλα τα τεχνικά θέματα που προκάλεσαν και προκαλούν αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην υλοποίηση των συμβάσεων ανάταξης της σηματοδότησης 717/14 και ETCS επί γραμμής 10005/07», ενώ σε έγγραφό του προς τον Διευθυντή εργων είχε εκφράσει τη διαφωνία του με τα αναγραφόμενα στα πορίσματα του εμπειρογνώμονα «και τις αμφιβολίες μου για το πόσο ο ίδιος είναι γνώστης της λειτουργίας των καλωδιακών συστημάτων αλληλεξάρτησης σηματοδότησης (R.R.i.)».

Shares