«Αναχώρησε» για Ολλανδία ο ΠΑΟΚ – Τί «συνέβη» με τον Πέλκα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Η ομάδα της Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της στο Ζάλτμπομελ.

Η αποστολή αναχώρησε το πρωί της Δευτέρας (14/07), με τον Δημήτρη Πέλκα, όμως, να μην βρίσκεται σε αυτή. Ο 31χρονος ποδοσφαιριστής ταλαιπωρείται από ίωση κι ως εκ τούτου αποφασίστηκε να μην ταξιδέψει με την υπόλοιπη ομάδα, αλλά να το πράξει μόνος του εντός των επόμενων ημερών.

Ο ΠΑΟΚ θα παραμείνει στην Ολλανδία μέχρι τις 27 Ιουλίου και σε αυτό το διάστημα θα δώσει τέσσερα φιλικά. Αναλυτικά:

16 Ιουλίου: ΠΑΟΚ – Άγιαξ
19 Ιουλίου: ΠΑΟΚ – Γκο Αχέντ Ίγκλς
23 Ιουλίου: ΠΑΟΚ – Απόλλων Λεμεσού
26 Ιουλίου: ΠΑΟΚ – Ναϊμέγκεν

Πηγή: newsbomb.gr