Ακροαριστερός εισβολέας βανδάλισε με πράσινη μπογιά μέσα στον πύργο «Τrump» (Βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ένα νέο περιστατικό ακτιβιστικής παρέμβασης σημειώθηκε στον Πύργο Τραμπ στη Νέα Υόρκη, όταν ένας ακτιβιστής υπέρ της κλιματικής δικαιοσύνης εισέβαλε στο εσωτερικό του κτιρίου και έγραψε με πράσινη μπογιά τη λέξη «USA» πάνω στην αναμνηστική πλάκα.

Ο διαδηλωτής, μέλος του κινήματος Extinction Rebellion, γονάτισε μπροστά από την πλάκα και έκλεισε τα μάτια του, δημιουργώντας σκηνή έντονα συμβολικού χαρακτήρα. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, έγινε αντιληπτός από περαστικούς και αστυνομικούς ασφαλείας, ενώ κάποιοι παρευρισκόμενοι φωτογράφιζαν το περιστατικό.

Πριν τη σύλληψή του, άνοιξε ένα μικρό πανό που έγραφε «Game Over», συνοδευόμενο από το έμβλημα της ακτιβιστικής οργάνωσης, σηματοδοτώντας το μήνυμα της διαμαρτυρίας του ενάντια στην περιβαλλοντική καταστροφή.

Ο ίδιος φώναξε:

«Αυτή είναι η χώρα σας. Αυτή είναι η χώρα μας. Αυτός είναι ο πλανήτης μας. Δεν μπορείτε να τον καταστρέφετε χωρίς αντίδραση. Εκείνοι καταστρέφουν τον πλανήτη για το κέρδος.»

Η σύλληψη του διαδηλωτή έγινε σύμφωνα με τη New York Post, ενώ το περιστατικό καταγράφηκε σε βίντεο και αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας συζητήσεις για τα όρια της διαμαρτυρίας αλλά και την αυξανόμενη πίεση των περιβαλλοντικών κινημάτων σε σύμβολα εξουσίας και πολιτικής επιρροής.