Γαλλία: Ολοκληρώθηκε η δεύτερη συνάντηση κορυφής για την Ουκρανία

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του VoiceNews στην Google

Ολοκληρώθηκε η δεύτερη σύνοδος κορυφής στη Γαλλία, που διοργάνωσε ο Εμανουέλ Μακρόν για την εξεύρεση λύσης στον πόλεμο της Ουκρανίας.

Συμμετείχαν 20 ηγέτες, με φυσική παρουσία των προέδρων Γαλλίας και Ρουμανίας και του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου, ενώ οι υπόλοιποι, όπως οι ηγέτες Ελλάδας και Κύπρου, συμμετείχαν μέσω βιντεοσύνδεσης. Παρόντες ήταν επίσης οι πρωθυπουργοί του Καναδά, της Νορβηγίας και της Ισλανδίας, μαζί με αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων της ΕΕ.

Πηγή newsbeast.gr